וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דב השלים בהצלחה את המכרז המוסדי של טאו לגיוס כולל של 300 מיליון שקל באמצעות אג"ח ומניות

נתן שבע

21.9.2005 / 19:33

בן דב הזרים כ-70 מ' ש' כחלק מהתחייבות; החברה ביצעה 2 מכרזים במקביל - האחד נסגר עם ביקושים של פי 6 והאחר עם ביקושים של יותר מ-50% על ההיצע; את ההנפקה הובילו איפקס חיתום ולאומי ושות'



ביקושים ערים בהנפקה של טאו תשואות (לשעבר ירדן) שבשליטת אילן בן דב. היום הושלם המכרז המוסדי לגיוס 300 מיליון שקל בהנפקת מניות ואג"ח. את ההנפקה ביצעו איפקס חיתום, יחד עם לאומי ושות', סלומון חתמים ולידר הנפקות.



טאו ביצעה שני מכרזים במקביל. המכרז הראשון כלל מניות ואג"ח למניה בהיקף של 94 מיליון שקל, בו אילן בן דב התחייב להזרים כ-70%. הערב הבטיחה החברה גיוס של 22.6 מיליון שקל במניות ובאג"חים להמרה. במכרז נרשמו ביקושים של יותר מ-50% מההיצע.



האג"ח להמרה ניתנות לפירעון בתשלום אחד בשנת 2013, צמודות קרן וריבית למדד המחירים לצרכן. איגרות החוב הוצעו ב-72% מערכן הנקוב, והן נושאות ריבית שנתית בשיעור של 0.1% (zero coupon). איגרות החוב יהיו ניתנות להמרה למניות החברה לפי יחס של 4 שקלים אג"ח למניה.



המכרז השני כלל אג"ח סטרייט וכתבי אופציות למניות בהיקף של 200 מיליון שקל. טאו הבטיחה כ- 160 מיליון שקל באג"ח סטרייט. במכרז זה נרשמו ביקושים של כמעט פי שישה מההיצע, כאשר המזמינים במינימום קיבלו הקצאה של כ-30% בלבד. הריבית על האג"ח נסגרה בריבית המינימום של 3%.



האג"ח הצמודות ניתנות לפירעון בשישה תשלומים שווים, בין השנים 2013-2008. להבטחת תשלומי הקרן והריבית, מקבלת החברה ערבות בנקאית מבנק לאומי המדורג +AA. בנוסף, הונפקו 22 מיליון כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות רגילות של החברה, לתקופה של ארבע שנים, תמורת תוספת מימוש של 3.2 שקל לכל כתב אופציה, צמודה למדד המחירים לצרכן. כתבי האופציה יוצעו לציבור ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully