וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודולף ג'וליאני: שרון מנהיג גדול וכך גם נתניהו, בוש ובלייר

אסף רותם

21.9.2005 / 20:01

ראש העיר לשעבר של ניו יורק אמר כי טרם החליט אם יתמודד על הנהגת המפלגה הרפובליקאית בבחירות בארה"ב ב-2008; "אנשים לא נולדים מנהיגים, אלא הופכים להיות מנהיגים"



רודולף ג'וליאני, ראש העיר ה-107 של ניו יורק, איש השנה של מגזין טיים לשנת 2001 ומועמד אפשרי מטעם הרפובליקאים לרשת את ממשל בוש, נפגש הערב עם עיתונאים כהכנה לסמינר המנהיגות שעורכת חברת נס טכנולוגיות מחר ובו הוא אורח הכבוד.



ג'וליאני, שהודה כי פסק זמן שלקח מהמעקב אחרי קבוצתו האהובה ניו יורק יאנקיז, מקשה עליו בתקופה בה נאבקים היאנקיז להגיע לפלייאוף ליגת הבייסבול באוקטובר, נשאל לגבי אספקטים שונים של מנהיגות.



"מנהיגות היא אמצעי למימוש מטרות, לא מטרה בפני עצמה, והיא נמדדת בדבקותו של המנהיג במטרות לאורך זמן ולנוכח הקשיים אותם חווה. אנשים לא נולדים מנהיגים, אלא הופכים להיות מנהיגים" אמר ג'וליאני.



או שהיה זה הנימוס האמריקאי, או שבעיני ג'וליאני, חלק נרחב למדי מהפוליטיקאים ממלאים את תפקיד המנהיג בצורה יוצאת דופן. ג'וליאני חילק שבחים לנשיא ג'ורג' בוש ולתפקודו במלחמה נגד הטרור, לטוני בלייר שתמך בבוש, חרף ההתנגדות של רוב הציבור הבריטי, לראש העיר של לונדון ותפקודו בתקופת הפיגועים ביולי, לראש הממשלה אריאל שרון - אותו הגדיר כפטריוט - על פעולותיו למען ההתנתקות. גם בנימין נתניהו זכה לשבחים.



ג'וליאני הרחיב לגבי שרון ואמר כי הוא מזכיר לו את בייב רות', שחקן הבייסבול האגדי שעשה את מירב שנותיו הטובות ביאנקיז: " רות' הוכיח לאורך זמן את יכולתו וזו מטרת המנהיג. בעוד שמוקדם למדוד את נתניהו או מנהיגים צעירים, שרון הוא כבר בייב רות', עם הישגים לאורך שנים בהן תמיד שם את המדינה לפני טובתו שלו", אמר ראש העיר לשעבר.



כאשר הראו לו סיכת בחירות אמריקאית ובה כתוב "ג'וליאני - נשיא 2008", צחק ואמר כי עדיין לא החליט אם לרוץ לנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully