וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים דורשת מנאמני קלאבמרקט לקבל את כל חובות המס כולל סכומי מע"מ בגין חובות אבודים

ענת רואה

22.9.2005 / 17:47

לדברי זאב פורת - סמנכ"ל לגבייה ואכיפה ברשות המסים, הדרישה להחזרת הכסף היא מקלאבמרקט, שקיזזה את הסכומים הללו מתשלומי המס השוטפים שלה



בתגובה לתמצית הצעת הסדר הנושים שפירסמו אתמול נאמני קלאבמרקט, עו"ד שלמה נס ורו"ח גבריאל טרבלסי, העבירה היום רשות המסים הודעה שבה נאמר כי היא עומדת על דרישתה שרשויות המס יקבלו במסגרת ההסדר את כל חובות המס כלפיהן, כולל סכומי המע"מ בגין חובות אבודים.



זאב פורת - סמנכ"ל לגבייה ואכיפה ברשות המסים, ביקש להבהיר כי אין לרשות כל עניין להתנצח עם הספקים שיקבלו מרשויות המס את מלוא המע"מ בגין החובות שיוכרו כאבודים. לדבריו, הדרישה להחזרת הכסף היא מקלאבמרקט, שקיזזה את הסכומים הללו מתשלומי המס השוטפים שלה.



פורת הוסיף כי מדובר במס בגין חשבוניות שהוצאו לקלאבמרקט על ידי הספקים. קלאבמרקט מצידה, נטען, דרשה ממע"מ את המס בגין חשבוניות אלה אך לא העבירה את התשלום, כולל המס המתחייב לספקים. "מאחר שרשויות המס יידרשו על ידי הספקים לשלם להם את הכסף, אנו דורשים להיות נושים מובטחים בגין הכספים הללו".



לדברי רשות המסים, עמדה זו הובהרה לנאמנים בפגישה שנערכה השבוע בין הצדדים.



לפי הצעת ההסדר שהציעו הנאמנים, נאמר כי רשויות המס אינן צריכות לקבל החזרי חובות כלשהם. זאת משום שמניעת פירוקה של הרשת ומכירתה לשופרסל, כשלעצמם, נטען, חסכו למדינה קרוב למיליארד שקל שבהם היתה נושאת, לו הרשת היתה מפורקת. עוד טוענים הנאמנים כי ביטוח לאומי צריך לתרום סכום כסף לטובת התשלום לעובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully