וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום ראשון בפרשת האחים פריניאן

צבי הראל

23.9.2005 / 13:45

שמעון אלמקייס, בן 39, מואשם ברצח העבריין פנחס בוחבוט, ביחד עם השוטר לשעבר צחי בן-אור, שנרצח במכסיקו ב-2004



כתב אישום ראשון בפרשת האחים שרון ועודד פריניאן הוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בת"א, נגד שמעון אלמקייס, שהיה מקורב לאחים. אלמקייס נאשם כי רצח את העבריין פנחס בוחבוט יחד עם השוטר לשעבר צחי בן-אור.



אלמקייס, בן 39, מואשם כי רצח את בוחבוט, לפני שש שנים, וכן בקשירת קשר לרצח. בוחבוט, נורה ב-1999 בידי אלמונים באזור מגוריו באשקלון, הוא נפצע מהירי ואושפז לטיפול. על-פי כתב האישום, יצר אלמקייס קשר עם השוטר לשעבר, צחי בן-אור, כדי "לסיים את המשימה, ולרצוח את בוחבוט", בזמן ששהה בבית-החולים "שיבא", בתל-השומר. השניים הגיעו לבית החולים לבושים במדי שוטרים והציגו עצמם כחוקרים המבקשים לחקור את בוחבוט. השניים גם הצטיידו באקדחים, ענדו דרגות וחבשו כובעי משטרה. הם נכנסו לחדרו של בוחבוט ולאחר שזוהה על-ידם, הוא נורה בידי בן-אור.



בשנת 2002 ברח בן אור מהארץ, ובדצמבר 2004 נרצח במכסיקו, לאחר שמשא ומתן עמו כדי שישמש עד מדינה נכשל. בן אור הספיק לשתף פעולה עם המשטרה ולהקליט שיחה שקיים עם אלמקייס, בה מדברים השניים על המניעים לרצח בוחבוט ומעלים "חוויות משותפות מזירת הרצח", כפי שנכתב בכתב האישום.



התביעה מציינת בכתב האישום, כי קלטת נוספת, בה קושר עצמו אלמקייס לרצח, נמצאת ברשותה. לדברי התובעת, שוטר סמוי שוחח עם אלמקייס, שחשב כי מדובר בשליחו של עודד פריניאן. אלמקייס נשמע אומר בקלטת כי לא יתכן שזוהה על-ידי עדים בבית החולים. לדבריו, "כלום לא נשאר. בגלל הרצח של צחי בן אור אין מה לדאוג כי אין מי שיעלה על דוכן העדים". בנוסף, אמר לשוטר הסמוי כי אין מה לדאוג מפניו שכן בשום אופן לא יהיה מוכן לשמש עד מדינה, וביק כסף על מנת שיוכל לעזוב את הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully