וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עלייה של 60% מאז ההנפקה - בעלי מניות ותיקים בלידקום מימשו ב-7 מיליון דולר

אפרת נוימן

26.9.2005 / 7:15

העליות המרשימות יצרו הזדמנות לאקזיט; גם יו"ר רשות ני"ע משה טרי היה כנראה בין מוכרי המניות - באמצעות נאמן; אריק אלקלעי, מנכ"ל לידקום: "8.3% ממניות לידקום החליפו ידיים"



מניית לידקום הוסיפה מאז ההנפקה בלונדון באפריל כמעט 60% לשווייה, שמסתכם כעת ב-86 מיליון דולר. לעלייה של כ-10% מתחילת החודש תרמו גם התוצאות הטובות במחצית הראשונה שעליהן דיווחה החברה, שהעידו על גידול בהכנסות וברווחיות. המחיר הגבוה שאליו הגיע המניה שיכנע כנראה גם חלק מבעלי מניות הוותיקים שהגיע הזמן לעשות "אקזיט" חביב.



"אחרי פרסום התוצאות עשינו סיבוב אצל משקיעים, וכל פגישה הסתיימה בהבעת רצון להגדיל את האחזקות אצל משקיעים קיימים ומשקיעים חדשים", מספר אריק אלקלעי, מנכ"ל לידקום. "עובדים ומנהלים לשעבר שמחזיקים במניות לידקום מכרו באמצע החודש חלק או את כל אחזקתם. 8.3% ממניות לידקום החליפו ידיים לפי מחיר של 48 פני למניה, שהיה נמוך בכ-3% ממחיר השוק באותה עת". היקף המכירה מסתכם ב-7.2 מיליון דולר.



המפורסם מבין בעלי המניות בלידקום הוא יו"ר רשות ני"ע, משה טרי, שכבר מכר בהנפקה חלק קטן מאחזקותיו ונותר לאחריה עם אחזקה של 4.1%. ככל הנראה, גם טרי היה בין בעלי המניות המקוריים שמימשו אחזקות באמצע החודש. טרי היה בין מייסדי החברה, וכאשר מונה לתפקיד הבכיר ברשות ניירות ערך העביר את מניותיו בלידקום לנאמנות עיוורת, כך שהמכירה נעשתה על ידי הנאמן.



אלקלעי הוסיף כי העסקה נעשתה מחוץ לבורסה בגלל היקפה הגדול. מחזור המסחר היומי הממוצע במניית לידקום הוא כ-500 אלף מניות (כחצי מיליון דולר), בעוד שבעלי המניות המקוריים מכרו יותר מ-8 מיליון מניות.



לידקום עוסקת באספקה, הקמה וניהול של פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת, ובעיקר בענף הסלולר. החברה גייסה באפריל 17 מיליון דולר, לפי שווי שוק של 58 מיליון דולר. ההנפקה כללה גם הצעת מכר של בעלי המניות (בהם גם משפחות שושן וסלוק) בהיקף של 5.6 מיליון דולר.



בתחילת החודש דיווחה לידקום על צמיחה בהכנסות המחצית הראשונה של 2005 ב-60%, ל-46.8 מיליון דולר, לעומת המחצית המקבילה ב-2004. הרווח הנקי במחצית הסתכם ב-4 מיליון דולר, לעומת רווח נקי סמלי של 400 אלף דולר במחצית המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully