וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מארגן מחדש את תקציב הפרסום: חלקו של יורו יקטן לטובת משרדים אחרים

איילה צורף

26.9.2005 / 8:12

כך נודע ל-TheMarker; עופר נמרודי: "שיקולים כלליים ומערכתיים גורמים לנו לשקול אלטרנטיבות בטיפול בתקציב"; כיום משמש יורו תל אביב משרד הפרסום העיקרי של מעריב



פחות מחצי שנה לאחר שהעביר את תקציב הפרסום למשרד יורו תל אביב, צפוי מעריב לשנות שוב את מבנה מערך הפרסום של הקבוצה. ל-TheMarker נודע כי באחרונה החלה הנהלת מעריב, בראשות משה ראובני, להיפגש עם משרדי פרסום אחרים ולדון איתם על האפשרות שתקציב הפרסום של העיתון, או עיתונים אחרים בקבוצה, יעבור אליהם.



ראשי מעריב משוחחים בעניין הן עם משרדי פרסום מקוונים והן עם משרדי פרסום המטפלים במדיות מסורתיות כמו טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות וכדומה.



כיום משמש יורו תל אביב משרד הפרסום העיקרי של מעריב. בתגובה לשאלה האם הוא מתכנן לצרף משרדי פרסום נוספים לטיפול בתקציבי מעריב, אמר אתמול עופר נמרודי, מבעלי העיתון: "אנחנו מלאי הערכה למשרד ולזמיר דחב"ש, ויחסי העבודה שלנו עימם הם טובים. למרות זאת, יש שיקולים כלליים ומערכתיים, שגורמים לנו לשקול אלטרנטיוות שונות בתחום הטיפול בתקציב הפרסום שלנו. אנו שוקלים לחלק מחדש את תקציב הפרסום של קבוצת מעריב (שנמצא בידי יורו. א.צ), שכולל את אתר NRG, העיתון מעריב, המגזינים רייטינג וביג טיים".



היקף ההשקעה של מעריב בפרסום בחודשים האחרונים היה גבוה במיוחד. העיתון יצא, בפעם השנייה בשנה האחרונה, בקמפיין מקיף בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובאינטרנט. הפעם הראשונה היתה עם השקת אתר NRG. על פי הערכת יפעת בקרת פרסום, הושקע בקמפיין הנוכחי "נעבור את זה יחד", שעלה לקראת תקופת ההתנתקות, סכום של כחצי מיליון דולר.



סכום זה כולל גם את ההשקעות של נמרודי בפרסום בתוך מעריב, ולכן הוא מנופח ולא מייצג את המציאות במלואה. באחרונה עלה עניין תקציב הפרסום של מעריב לכותרות, לאחר שההתקשרות בין מעריב לראובני-פרידן הסתיימה באקורדים צורמים. בין היתר האשים אודי פרידן את מעריב שנטש אותו בלא התרעה, ומבלי שתיגמל אותו על חודשים רבים של עבודה אסטרטגית מקיפה לעיתון. באותם ימים אמר נמרודי כי פרידן מסרב לקבל את העובדה שהמשרד לא הצליח לייצר קמפיין איכותי למעריב. זמיר דחב"ש סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully