וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סיסקו חוזרת להשקיע בסטארט אפים ישראליים: השקיעה כמה מיליוני דולרים בחברת אירוסקאוט

עודד חרמוני

26.9.2005 / 8:41

חברת הענק ביצעה השקעה אסטרטגית בחברת הסטארט אפ הישראלית - לשעבר בלוסופט - שפיתחה פתרונות כוללים לתחום תגי הזיהוי האלחוטיים האקטיוויים; הפיתרון הישראלי מבוסס על רשת אלחוטית רגילה



ענקית ציוד התקשורת האמריקאית סיסקו ביצעה השקעה בחברת הסטארט אפ הישראלית אירוסקאוט (לשעבר בלוסופט) שפיתחה פתרונות תקשורת כוללים לתגי זיהוי אלחוטיים מסוג RFID. היקף ההשקעה לא נמסר, אך על פי ההערכות מדובר בכ-4-2 מיליון דולר. עד היום גייסה החברה כ-22 מיליון דולר מהקרנות פיטנגו, סטאר, טכנופלסט, אינטל וקומסאר של קומברס. בנוסף השקיע בחברה באופן פרטי ד"ר אנדרו ויטרבי, מייסד חברת קוואלקום.



סיסקו לא ביצעה השקעות אסטרטגיות בחברות סטארט אפ חדשות בישראל מאז השקעתה בפינג'אן ביוני 2004, למרות פעילות פיתוח עסקי מאוד אקטיווית בישראל בראשות יואב סאמט. מבין החברות שרכשה סיסקו בישראל, בהן פי קיוב ואקטונה, יש ייצוג בולט לחברות שבהן היא השקיעה בעצמה.



אירוסופט הוקמה באוקטובר 99' על ידי אלברט כהנא ויובל בר גיל המשמש כמנכ"ל החברה והתמקדה בפיתוח טכנולוגיות אלחוט מסוג בלוטות' בהתבסס על מערכת מדידה בפיתחה למדידת המרחק והמיקום היחסי שבין התקני התקשורת ובין מערכות מחשב ואלקטרוניקה בבית - כך שהמחשב ידע לזהות את משתמש הקצה ממרחק ולהידלק באופן אוטומטי. על בסיס אותה טכנולוגיה של זיהוי ואיכון מבוססי מקום בזמן אמת שפיתחה היא מתמקדת בשנים האחרונות בתגי זיהוי אלחוטיים אקטיוויים מסוג DIFR EVTCA המבוססים על התשתית האלחוטית הקיימת בארגונים ברשת ה-WIFI וכיום היא נחשבת בין החברות המתקדמות בתחום הזה.



מבחינת סיסקו, מדובר בהרחבת היכולות האלחוטיות של הרשת האלחוטית בתקן WI-FI שהיא מספקת לארגונים גם לתחום ה-RFID. היתרון של החברה הוא שימוש ברשת האלחוט הקיימת שהקימו הארגונים גם בשביל שבבי ה-RFID והוא מתאים לשירותים מבוססי מיקום - כמו תנועת עובדים, שינוע מכולות או ארגזים ואפילו לפירסום מכוון לעוברים ושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully