וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון חספק ל-Cable & Wireless מערכת לשירותי סלולר באיי פוקלנד בהיקף של 1.5 מיליון דולר

אסף רותם

26.9.2005 / 12:31

אלווריון תספק מערכת GSM קומפקטית, שתתאים לתנאים הטופוגרפיים באיים שמול חופי ארגנטינה, למתן שירותי סלולר של קול, הודעות ותא קולי



חברת הודיעה היום כי Cable & Wireless תפרוס רשת סלולרית בעלות של 1.5 מיליון דולר, מערכת GSM קומפקטית, על מנת לספק לראשונה שירותי קול ניידים לתושבי איי פוקלנד. איים אלה נמצאים מול חופיה של ארגנטינה, וזכורים בעיקר בהקשרם הפוליטי, כאשר הרודן הארגנטיני פרון ניסה להשתיק את חוסר השקט לו גרמו טיהורים פנימיים שערך, על ידי כיבוש האיים, שנחשבים עד היום כטריטוריה בריטית.



מנכ"ל Cable & Wireless, ריק הול, אמר כי "מערכת ה-GSM הקומפקטית של אלווריון מאפשרת קיום אופטימלי לרשתות GSM זעירות, כגון זו הנדרשת לאוכלוסיה של אלפים בודדים באיי פוקלנד ההרריים".



על ידי שימוש במערכת זו מפעילים יכולים להציע למשתמשים תחום רחב של שירותי ערך מוסף, הכוללים תא קולי, SMS ושירותי ערך מוסף בתשלום.



מנכ"ל אלווריון, צבי סלונימסקי: "המערכת נבנתה על מנת להתמודד עם אזורים טופוגרפיים קשים, ובמקביל היא מספקת את רוחב הפס הנדרש מרשת אמינה ויציבה במקום מרוחק. אנו שמחים לצרף את Cable & Wireless לרשימת הלקוחות המובילים שלנו מהמעלה הראשונה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully