וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות אופק משיקה אג"ח מובנה דולרית שצמודה למדד מטבעות ייחודי של דויטשה בנק

נתן שבע

26.9.2005 / 13:37

האג"ח צמודה לדולר לתקופה של שש שנים, שמבטיחה קרן דולרית בסוף התקופה ומדורגת AAA על ידי מעלות; התשואה הדולרית תהיה צמודה למדד שכולל את עשרת המטבעות הסחירים בעולם



בית ההשקעות פסגות אופק משיקה מכשיר פיננסי חדש - איגרת חוב דולרית המשלבת הצמדה לסל מטבעות.



המדובר באג"ח מובנה צמודה לדולר לתקופה של שש שנים, שמבטיחה קרן דולרית בסוף התקופה ומדורגת בדירוג הגבוה ביותר AAA על ידי מעלות. האג"ח שיירשם למסחר בבורסה לא ישלם קופון והתשואה שיעניק תהיה צמודה למדד ה-DCI של דויטשה בנק.



מדד ה-DCI עוקב מדי יום אחר עשרת המטבעות הסחירים בעולם וממיין אותם על פי שיעורי הריבית שלהם, מן הגבוה לנמוך. אסטרטגיית ההשקעה מתבססת על מודל שכולל השקעה בסל שלושת המטבעות בעלי שיעור הריבית הגבוה ביותר ומכירה בחסר (הימור על ירידת ערך) של סל שכולל את שלושת המטבעות בעלי הריבית הנמוכה ביותר.



למרות שלאורך זמן אסטרטגיה זו מניבה תשואות עודפות, קיימים מצבים שיש צורך לשנותה. על פי רוב מדובר במשברים פיננסיים בשוקי ההון בעולם. דויטשה בנק פיתח מד סיכון שתפקידו לנסות ולאתר את אותם אירועים סמוך להתרחשותם. אז הוא ישנה את פוזיציות ההשקעה בהתאם, יגן על ההשקעה ויוביל לתשואה עודפת.



"השילוב עליו עמלנו בפסגות אופק בין מוצר פיננסי מובנה המבטיח את הקרן ונייר ערך סחיר מאפשר למשקיע לגוון את סל השקעותיו במטבע חוץ וליהנות מיתרונות הסחירות ומהפוטנציאל לתשואה גבוהה ברמת סיכון עם דירוג גבוה", ציין טל ורדי, מנכ"ל פסגות אופק מוצרים פיננסים.



בהנפקה למוסדיים הבטיחה אופק גיוס של כ-170 מיליון שקל וההנפקה לציבור תתבצע מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully