וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' יורד אל הקונצנזוס: מפחית תחזיות לליפמן ומיישר קו עם הממוצע בשוק

עומרי כהן

26.9.2005 / 16:01

"אין לנו ראות טובה מאחר שהחברה נוהגת לסגור עסקות בסוף הרבעון; אולם הסביבה העסקית בריאה"; ממשיכים לראות בליפמן מניה אטרקטיווית וחוזרים על המלצת "קנייה"



רק בשבוע שעבר עוד חזרו בבנק ההשקעות במריל לינץ' על תחזיתם לביצועיה של חברת ליפמן (סימול: LPMA) ב-2005, אולם היום כבר העדיפו האנליסטים ג'ורג' סמית' ודיוויד פרקר לרדת אל לב הקונצנזוס. סמית' ופרקר החזיקו עד כה בתחזית הגבוה ביותר לליפמן מבין 5 אנליסטים אשר מסקרים את החברה (עפ"י המפורסם באתר יאהו פיינאנס), אולם לאור חוסר הוודאות המתגבר בשוק לגבי התוצאות שתציג ליפמן ברבעון השלישי, העדיפו כנראה השניים להתיישר עם ממוצע התחזיות של עמיתיהם.



"אנחנו מפחיתים את תחזית הרווח לרבעון השלישי מ-48 ל-43 סנט ואת תחזית ההכנסות מ-75 ל-71.4 מיליון דולר", כתבו שני האנליסטים בסקירה למשקיעים. לדבריהם, אין להם ראות טובה באשר לתוצאות שהשיגה ליפמן ברבעון השלישי, מאחר שהחברה סוגרת בדרך כלל את עסקותיה רק בסיומו של כל רבעון. לפיכך, החליטו השניים לנקוט כעת בגישה יותר שמרנית.



הפחתת התחזיות לרבעון השלישי גררה אחרה גם את הפחתת התחזיות ל-2005 כולה. בנוסף, הופחתו התחזיות גם ל-2006, אולם שיעור הצמיחה הצפוי ברווח (22%) ובהכנסות (18%) נותר ללא שינוי. האנליסטים ציינו כי הבדיקות שערכו בשוק הצביעו על סביבה עסקית בריאה בשוק המסופים לביצוע תשלומים. "אולם בדומה לרבעון שעבר אנו חושבים שליפמן תלויה בסגירת כמה עסקות בסוף הרבעון, אשר עשויה לקרות או שלא לקרות", הוסיפו השניים.



על רקע החששות בשוק מפני אזהרת רווח שנייה ברציפות של ליפמן, איבדה מניית החברה בשבועיים האחרונים כ-21% מערכה. להערכת מריל לינץ' התחזית השמרנית יותר שנופקה היום, כבר מגולמת ברובה במחירה הנוכחי של המניה. לפיכך, הותירו האנליסטים המלצת "קנייה" לליפמן עם מחיר יעד של 36 דולר - גבוה ב-42% מהמחיר בנאסד"ק. "אנו ממשיכים לראות בליפמן מניה אטרקטיווית אשר נסחרת בשווי סביר ביותר", ציינו עוד סמית' ופרקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully