וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצי אל על לעידוד התיירות הנכנסת לישראל נושאים פרי: 600 צליינים נוצרים מלונדון נחתו בארץ

זוהר בלומנקרנץ

26.9.2005 / 16:06

סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על, יואב לוי: "אל על רואה בתיירות הנכנסת לישראל אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה"; במסגרת זו אנו פועלים לחיזוק הקשר עם הקהילות הנוצריות בעולם"



600 צליינים נוצרים מלונדון נחתו בארבע טיסות של חברת אל על והחברה הבת סאן דור - כך מסר היום סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על, יואב לוי.



מדובר בחברי הארגון הנוצרי GOD TV אשר הגיעו ביום ו' ארצה, כדי לציין בישראל 10 שנים להיווסדות הארגון. במסגרת פעילות הארגון, מעודדים חבריו ביקורים בישראל באמצעות תכנית טלוויזיה משלהם.



לוי אמר כי, "חברת אל על רואה בתיירות הנכנסת לישראל אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה בשנים הקרובות. במסגרת זו אנו פועלים גם לחיזוק הקשר עם חברי הקהילות הנוצריות ברחבי העולם שחבריהן ידועים באהדתם לישראל, על מנת לעודדם לבקר בארץ".



במקביל, תשתלב חברת סאן דור לראשונה ב"רכבת האווירית" לאומן. החברה הבת, המתמחה בביצוע טיסות שכר, תפעיל שש טיסות במסגרת הרכבת האווירית שתוביל את עשרות אלפי החסידים לעלות ולהשתטח על קברו של הרבי נחמן מבראסלב, באומן שבאוקראינה.



לדברי מנכ"ל חברת סאן דור, ארנון אשרוב, "תהא זאת הפעם הראשונה שסאן דור תשתלב בהטסת החסידים לאומן. היא תוביל 1,500 חסידים לאוקראינה. הטיסות ינחתו בשדה התעופה של אודסה הקרובה לאומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully