וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לנושי קלאבמרקט: החוקרים ביקשו 500 אלף שקל לביצוע החקירה

ענת רואה

26.9.2005 / 16:05

לדברי החוקרים, עו"ד אבנר כהן וגיורא הרטוג, הסכום דרוש להם לביצוע החקירה; החוקרים מבקשים כי שכרם ייקבע לפי שעות עבודה בפועל בתעריף 100 דולר לשעה; השופטת דניה קרת מאיר אישרה את הבקשה



עו"ד אבנר כהן וגיורא הרטוג, החוקרים שמינה בית המשפט לחקור את נסיבות קריסת רשת קלאבמרקט, פנו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לאשר להם תקציב ביניים לביצוע החקירה - בסך 500 אלף שקל. שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דניה קרת מאיר, נענתה לבקשה במלואה.



החוקרים ביקשו שהסכום, הדרוש להם לביצוע החקירה, יועבר לחשבון בנק שיפתחו. מי שמממנים בשלב זה את החקירה הם למעשה הנושים הלא מובטחים של קלאבמרקט (בעיקר הספקים), שכן הסכום יועבר לחוקרים מקופת הנושים.



לפי הבקשה שהגיש כהן לבית המשפט, בשמו ובשם הרטוג, שכרם של השניים יגזר לפי שעות עבודה בפועל לפי תעריף של 100 דולר לשעה. לדבריהם, על מנת שלא ימצאו במצב בו הם מממנים מכיסם את תהליך החקירה שמחייב השקעת שעות עבודה רבות, יועבר הסכום שישמש לתשלום הוצאות ומקדמות שכר.



החוקרים יגישו מדי חודש לכנ"ר ולנאמנים דיווח על התקדמות עבודתם, היקף השעות שהושקעו ושיעור ההוצאות. אחת לשלושה חודשים יוגש דו"ח מרכזי לבית המשפט, בו ידווחו הפעולות שנעשו נכון לאותו מועד במסגרת החקירה. בית המשפט ייתן את אישורו הסופי לסך השעות שהושקעו.



הכנ"ר הודיע לבית המשפט כי לאור הנימוקים המפורטים בבקשה הוא אינו מתנגד לאישור התמחור ותקציב הביניים לפי המתווה שפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully