וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי בנק לאומי ממשיך במאבקו - הורה על הפסקת פעילות הטלמרקטינג ללקוחות הבנק

עינב בן יהודה

26.9.2005 / 17:05

במסגרת המחאה על תהליך הפרטת הבנק, קרא הוועד לעובדים לנתק מגע עם הנהלת הבנק ולהימנע מהשתתפות במפגשים מכל סוג שהוא עם ההנהלה



ועד עובדי בנק לאומי, המאגד את כ-10,000 עובדי הבנק, החליט היום על צעדים ארגוניים נוספים במסגרת המאבק בו הוא נוקט נגד הפרטת הבנק.



החל ממחר תופסק פעילות הטלמרקטינג ללקוחות הבנק. כמו כן, הכריז הוועד על ניתוק מגע עם הנהלת הבנק, וקרא לעובדים להימנע מהשתתפות במפגשים מכל סוג שהוא עם ההנהלה.



הפסקת החלוקה ואיסוף הדואר הפנימי לסניפי הבנקים תימשך גם מחר, כמו גם הפסקת עבודת עובדי הקבלן במרכז הקש"ב של הבנק בלוד. אלו צעדי המחאה בהם נוקטים העובדים מאתמול.



יו"ר ועד עובדי בנק לאומי, לואי רוט, מזהיר מפני הצעדים הבאים שיינקטו, במידה שההנהלה, כמו גם משרד האוצר, ימשיכו בסירובם לקיים את התחייבויותיהם לשמור על זכויות העובדים, ולהקצות להם אופציות במסגרת ההפרטה. "כפי שכבר אמרנו בעבר, בכל הנוגע לזכויות העובדים ולהתחייבויות מצד המדינה וההנהלה כלפינו - לא יהיו פשרות. הצעדים שאנו נוקטים בהם עכשיו הם רק רמז לבאות, במידה שלא יקויימו ההתחייבויות שניתנו לעובדי לאומי" כך רוט.



המדינה הבטיחה לעובדי הבנק, באמצעות החשב הכללי הקודם, ניר גלעד, כי בתמורה לשקט תעשייתי מצדם, שייאפשר את מכירת גרעין השליטה, יוקצו להם אופציות בשיעור של 6% מהון המניות. כעת, המדינה אינה מוכנה להעניק לעובדי לאומי יותר ממה שקיבלו עובדי בנקים אחרים בעת הפרטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully