וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WR המברכט: הנהלת רדוור בוחנת אפשרויות ולא נופתע לראות את החברה נמכרת עד סוף 2005; מחיר היעד הועלה ל-22 ד'

עומרי כהן

26.9.2005 / 19:03

"על רקע הצעדים המוטעים של רדוור בתקופה האחרונה, היא ראויה להימכר בחסר, לעומת הרכישות האחרות בענף; מחיר הוגן יהיה 25-22 דולר למניה"; חזר על המלצת "קנייה"



"אנו מאמינים, כי הנהלת בוחנת מספר אסטרטגיות יציאה ולא נופתע לראות את החברה נרכשת בידי ספקית גדולה יותר של ציוד לרשתות תקשורת עד סוף 2005", כך ציין היום ראין האצ'יסון מבית ההשקעות האמריקאי WR המברכט, במסגרת סקירה למשקיעים לקראת סיום הרבעון השלישי.



האצ'יסון מאמין כי ההתפתחויות האחרונות בשוק האפליקציות לניהול התעבורה באינטרנט, הכריחו את הנהלתה של רדוור להתחיל לשקול אפשרויות למכירת החברה. "בעוד אנו ממשיכים להאמין, כי רדוור מסוגלת להתמודד ביעילות בצורה עצמאית בשוק, לא נופתע לראות את החברה בוחרת להיות חלק מספקית גדולה יותר של ציוד רשתות בעלת ערוצי הפצה רחבים יותר. משיחות שקיימנו עם מקורות שונים, עולה כי רדוור עשויה להירכש עד תום השנה הנוכחית", ציין האצ'יסון.



עוד ציין האצ'יסון בסקירתו, כי על רקע הצעדים המוטעים שנקטה החברה בתקופה האחרונה, ראויה רדוור להימכר בחסר, ביחס לעסקות אחרות שבוצעו לאחרונה בשוק ניהול התעבורה. להערכתו, יהיה הוגן למכרו את רדוור לפי 25-22 דולר למניה. מחיר כזה משקף לחברה הישראלית שווי של 508-447מיליון דולר.



במקביל, חזר האצ'יסון על המלצת "קנייה" לרדוור והעלה את מחיר היעד למניה מ-18 ל-22 דולר. זאת, על רקע השיפור בביצועי החברה בטווח הקרוב, והערכה כי רדוור תעמוד בתחזיות לרבעון השלישי של 2005 ותספק תחזיות חזקות לרבעון האחרון של השנה. לאחר אזהרת הרווח שסיפקה רדוור למשקיעים ברבעון השני, על רקע המבוכה שיצר בשוק גל המיזוגים והרכישות בתחום ניהול התעבורה באינטרנט, מאמין האצ'יסון כי רדוור נקטה בצעדים המתאימים לצורך טיפול במצב. זאת, על ידי הגדלת ההשקעות בשיווק, במחקר ובפיתוח.



היום עולה מניית רדוור בנאסד"ק ב-2.7% למחיר של 19.5 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-365 מיליון דולר - כ-200 מיליון דולר יותר מהיקף המזומנים שהיו ברשותה בסוף יוני השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully