וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בת של NTT תפיץ את מוצרי אקסרה ביפאן; ההכנסות הצפויות: 20-10 מיליון דולר

צורי דאר

27.9.2005 / 9:14

אקסרה נטוורקס, שגייסה בשבוע שעבר 16.25 מיליון דולר מקרן כרמל של שלמה דברת - צפויה למכור השנה ב-5 מיליון דולר וב-2006 ב-20-15 מיליון דולר - ותעבור לרווח



חברת הסטארט אפ אקסרה נטוורקס (Axerra Networks) המתמחה בפתרונות תקשורת כוללים לספקי שירותי תקשורת, חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם NTT-AT, החברה הבת של ענקית התקשורת היפאנית NTT.



במסגרת הסכם זה תפיץ NTT-AT, שהיא אינטגרטור של טכנולוגיות מתקדמות לספקי תקשורת, את משפחת מוצרי ה-AXN של אקסרה נטוורקס, כחלק משירותי תקשורת קווית ותקשורת סלולרית שהיא מספקת ביפאן עבור NTT.



משפחת מוצרי ה-AXN של אקסרה נטוורקס מאפשרים העברה מלאה של מגוון שירותי תקשורת מסורתיים כגון: קווי Leased Line ,Frame Relay ו-ATM על גבי רשתות מיתוג מנות מסוג IP/MPLS ו-Carrier Ethernet. המוצרים מבוססים על טכנולוגיית החיווט המדומה (Pseudo-Wire) של אקסרה נטוורקס.



טכנולוגיה זו נועדה לפתור את אי הסדר בתעבורת נתונים בפרוטוקול על גבי רשת האינטרנט, והיא יוצרת מעין קו תקשורת מדומה בפרוטוקול IP המעביר את המידע בצורה מסודרת מנקודה לנקודה.



הפתרונות של החברה מאפשרים לחברות התקשורת לשמר את הכנסותיהן הנוכחיות מהשירותים המסורתיים, ולהוזיל עלויות על ידי מעבר חלק וללא סיכון לרשת מאוחדת אחת, המאפשרת גם שירותים חדשניים מבוססי IP.



"הפוטנציאל העסקי של שותפות זו עבור מוצרנו מוערך ב-20-10 מיליון דולר בשנתיים הקרובות", אמר גיל בירן, מנכ"ל חברת אקסרה נטוורקס. עוד אמר בירן כי חברת אקסרה צפויה למכור השנה בסכום של כ-5 מיליון דולר, והעריך כי החברה תגיע למכירות של 20-15 מיליון דולר ב-2006 ותעבור לרווח.



אקסרה נטוורקס, שנוסדה ב-2000, השלימה בשבוע בשעבר גיוס של 16.25 מיליון דולר מכרמל ונצ'רס, Capital Partners ,HarbourVest Partners TLcom והאחים זיסאפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully