וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מניות הטכנולוגיה בטוקיו וקוריאה נפלו בגלל חששות מאזהרות רווח נוספות

דפנה מאור

25.6.2001 / 10:15

חברת הטלפוניה NTT נפלה ב-5.7% בעקבות קריאת שר הכלכלה היפאני לפרק אותה; בהונג קונג לא היה מסחר

מניות הטכנולוגיה באסיה פתחו את שבוע המסחר בנפילות בגלל חששות מאזהרות רווח נוספות במגזר, ומהמשך ההאטה הכלכלית. נראה כי הורדת הריבית הצפויה השבוע בארה"ב לא עודדה את המשקיעים בטוקיו וקוריאה. הניקיי נסגר בירידה של 1.1% והקוספי ירד ב-0.2% בסיאול. בהונג קונג לא התקיים מסחר היום.

מניות הטכנולוגיה בטוקיו נפלו בעקבות חשש כי ההאטה במגזר לא תחלוף בקרוב. תחזיות מעודכנות מראות כי משקיעים וכלכלנים צופים כי ההתאוששות המיוחלת לא תבוא ברבעון הקרוב, כפי שציפו קודם.

מניית חברת הטלפון הגדולה ביפאן, NTT, נפלה ב-5.7% לאחר ידיעות כי שר הכלכלה של יפאן אמר כי יש לפרק את החברה כדי לקדם את התחרות בשוק. מניית חברת הסלולר NTT דוקומו ירדה ב-2.3%.

מניות הכלכלה החדשה בטוקיו נסחרו במגמה שלילית: אורקל יפאן ירדה ב-5.3%; יאהו יפאן ירדה ב-2.4%; סופטבנק ירדה ב-3.5%.

במגזר השבבים והמחשבים נרשמו ירידות גורפות בעקבות אזהרות רווח ותוצאות מאכזבות של חברות במגזר, ביניהן מיקרון וסימנטק. קיוסרה, היצרנית הגדולה בעולם של אריזות קרמיות למוליכים למחצה, ירדה ב-0.8%; טושיבה ירדה ב-1.8%; מניית NEC ירדה ב-2.6%.

מגמה דומה נרשמה בקוריאה, עם ירידה של 1.3% במניית יצרנית שבבי הזיכרון השנייה בגודלה בעולם, הייניקס. חברת הסלולר SK טלקום נפלה ב-5.1% לאחר שביצעה רכישה חוזרת של מנייתה. מניות הרכב רשמו מגמה חיובית והקטינו את הפסדי מדד הקוספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully