וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הציגה היום את לוח השידורים החדש שלה; יוחנן צנגן: "אנו מוכנים לעידן חדש בכל המובנים"

בועז גריילסמר

27.9.2005 / 13:52

עלות הלוח החדש: 115 מ' ש'; רצועת ה"פריים טיים" תיפתח בשעה שבע בערב עם תוכנית של דוד טופז; אחרי החדשות ישודרו שתי תוכניות: "לרקוד עם כוכבים" - תוכנית הבידור המרכזית, ו"ללכת עד הסוף" שאף היא תוכנית בידור



רשת - זכיינית ערוץ 2 הציגה היום את לוח השידורים החדש שלה, שיעלה לאוויר החל מנובמבר. עלות הלוח החדש: 115 מיליון שקל. שלושת ימי השידור של רשת יכללו 5 רצועות רוחביות חדשות לאורך כל שעות היום.



יוחנן צנגן - מנכ"ל רשת, אמר היום :"כל מה שקיווינו לו בשנים האחרונות מתגשם וקורם עור וגידים. האופק החדש שנפתח בפנינו של 10 שנים תמימות ושידור בימים רצופים יביא למקסימום את היכולות של כל אגפי החברה בתוכן, במכירות ובשיווק".



"במסגרת ההיערכות המסיווית לקראת נובמבר, אנו מוכנים לעידן חדש בכל המובנים, במיוחד מול שוק הפרסום, עם מוצרים חדשים, שיטות מכירה חדשות ושיתוף פעולה הדוק יותר מאשר בעבר", אמר צנגן.



רצועת הפריים טיים של רשת תיפתח בשעה שבע בערב עם תוכניתו החדשה של דוד טופז. במרכז ה"פריים-טיים", אחרי החדשות, ישודרו שתי תוכניות חדשות: התוכנית הראשונה היא "לרקוד עם כוכבים" - תוכנית הבידור המרכזית בלוח השידורים החדש של רשת - בהנחייתו של אבי קושניר, כאשר לצידו הילה נחשון.



התוכנית השנייה היא "ללכת עד הסוף" - תוכנית בידור בהנחייתו של יובל סגל.



בתחום הדרמה ישודרו "מלנומה אהובתי" - מיני סדרה חדשה בת ארבעה פרקים מאת היוצרים יוסי מדמוני ודוד אופק, העונה השנייה של "מילואים" ופרויקט "דרמות מן השורש". בהמשך יעלו גם סדרת הדרמה החדשה של דנה מודן בבימויו של שבי גביזון, סדרת הדרמה "החידה השישית" על פי ספרו יאיר לפיד, סדרה חדשה של דוד אופק ויוסי מדמוני, סדרה חדשה של האחים ברבש ועוד כ-10 פרויקטים נוספים.



בתחום התיעודי יעלו "ככה לא מתנהגים", סדרה תיעודית בהגשת גורי אלפי, "שקופים" - סדרה בת ארבעה פרקים של רון חכלילי, ו"הכוכבים של המחר" - סדרה בת 3 פרקים בבימוי של דני סירקין. הסדרה עוקבת אחרי הורים וילדיהם, המנסים לקדם את עצמם לתחום מסוים (דוגמנות, שירה, משחק, כדורגל, החלקה על הקרח, מוזיקה קלאסית) בכל מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully