וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל נכנסת גם לטלוויזיה: חתמה על הסכם לשדר פרק מסיטקום חדש של רשת UPN באינטרנט

סן חוזה מרקיורי

27.9.2005 / 14:04

הפרק הראשון של "כולם שונאים את כריס" של כריס רוק מוצג באתר גוגל וידיאו, בהסכם יוצא דופן עבור חברת החיפוש באינטרנט



גוגל חשפה ביום שני את ההסכם המשמעות הראשון שלה עם רשת טלוויזיה, בעסקה שתאפשר לה להקרין את הפרק הראשון בסיטקום של רשת UPN בשם "כולם שונאים את כריס" באתריה. מהלכים אלה התבצעו על ידי פורטלים אחרים, כמו יאהו ו-AOL. המהלך מרמז על כוונותיה של ענקית הטכנולוגיה, הפועלת לשכלל את טכנולוגיית חיפוש קובצי הווידיאו באינטרנט.



גולשים יוכלו למצוא את הפרק הראשון בסדרה, המבוססת על סיפור ילדותו של כריס רוק, הקומיקאי השחור - בכתובת http://video. google.com. התוכנית הוקרנה לראשונה בשבוע שעבר ב-UPN. בגוגל ניתן לראות אותה ללא פרסומות. הקובץ יישאר באתר גוגל עד שיוקרן הפרק השני של הסדרה, ביום חמישי.



"ההסכם מאפשר ל-UPN להגיע למיליוני משתמשים של גוגל", אמר פיטר צ'יין, מנהל מוצר בכיר עבור חטיבת הווידיאו של גוגל. "אני מקווה שזהו סימן לעתיד לבוא". גוגל לא חשפה את תוכניותיה בתחום הווידיאו, אשר יוכל להוסיף ממד משמעותי חדש ליעד שלה לארגן את המידע העולמי. אולם צ'יין אמר כי שאיפותיה של החברה בתחום גדולות. "נעלה יותר תוכניות", אמר צ'יין. "אנחנו רוצים לעבוד עם כל מי שיש לו תוכן וידיאו באיכות גבוהה. אנחנו לא מפלים. אנחנו רוצים הכל".



שידור הניסיון של התוכנית הוא המהפכה החדשה של גוגל וידיאו, שירות שהושק בינואר. השירות איפשר במקור חיפוש אחר תוכן טלוויזיוני מחוץ לשרתיה של גוגל. למרות שגוגל אמנם הקליטה את תוכניות הטלוויזיה, למשתמשים היתה גישה רק לקטעי טקסט מהתוכניות ומתמונות הסטילס.



במהלך הקיץ הרחיבה גוגל את השירות כדי לאפשר לאנשים להעלות קובצי וידיאו לאתריה כדי לחלוק אותם עם משתמשים אחרים.



האנליסט דיוויד קארק מג'ופיטר ריסרץ' אמר כי המהלך החדש של גוגל תמוה, במיוחד בהקשר ל-UPN, אשר שייכת לחטיבת CBS של ויאקום. בניגוד ליאהו ו-AOL, שהם פורטלים עם קשרים חזקים לרשתות הטלוויזיה, גוגל איננה כלי הקידום האידיאלי לתוכנית טלוויזיה, לדבריו. "מדוע לא חתמה UPN עם יאהו? זוהי תעלומה".



במסגרת העסקה עם גוגל, מי שיחפש אחת מ-300 מילות מפתח הקשורות לתוכנית של כריס רוק יקבל לינק בולט לקובץ הוידיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully