וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מתחזק ב-0.5% מול היורו ונסחר ב-1.2006 דולרים ליורו; מול הין מתחזק הדולר ב-1.1%

מיכל רמתי

27.9.2005 / 21:57

הדולר מתחזק על רקע ההערכות כי הבנק הפדרלי בארה"ב ימשיך במדיניות העלאות הריבית, על רקע דברי הנגיד אלן גרינספאן ובכירים נוספים בבנק הפדרלי



הדולר מתחזק בכ-0.5% מול היורו ונסחר ב-1.2006 דולרים ליורו. גם מול הין רושם הדולר שיא של חודשיים, ומתחזק ביותר מ-1% לרמה של 113.375 ין לדולר. התחזקות הדולר מגיעה על רקע דברי נגדי הבנק הפדרלי, אלן גרינספאן, לאנשי עסקים בניו יורק היום. מוקדם יותר היום התחזק הדולר מול היורו ב-0.65% לשיא של חודשיים - 1.1992 דולרים ליורו.



נשיא הבנק הפדרלי של קנזס סיטי, תומס הניג, הצטרף אתמול לספקולציות כי הבנק הפדרלי ימשיך בהעלאות הריבית. נשיאת הבנק הפדרלי של סן פרנסיסקו, ג'נט ילן, חיזקה היום הערכות אלה בלונדון, כשאמרה בוועידה עסקית כי "על הבנק הפדרלי לקיים - פעם אחר פעם - את הבטחתו לשמירה על יציבות מחירים. אפשרות שאינה באה בחשבון היא לאפשר עלייה באינפלציה", הוסיפה. כעת עומד שיעור הריבית בארה"ב על 3.75% - לאחר 11 העלאות ריבית רצופות.



הבנק ההולנדי ABN אמרו העלה את תחזיתו לדולר על רקע הציפיה להמשך העלאות הריבית. עתה צופה הבנק כי הדולר יגיע ל-1.18 דולרים ליורו בתוך 3 חודשים. זאת, לעומת תחזית קודמת ליעד של 1.24 דולרים ליורו באותה תקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully