וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טויוטה תצליח לנגוס בנתח השוק של ב.מ.וו ואאודי?

אסף בר-שי

28.9.2005 / 8:28

טויוטה מתכננת לחזק את המותג לקסוס; מחירה של הלקסוס היחידה שנמכרת כיום בישראל הוא כ-680 אלף שקל; זה עשוי להיראות סכום דמיוני עבור מכונית יפאנית, אבל מתחרותיה בגודל, ביוקרה ובנפח המנוע - ב.מ.וו סדרה 7, אאודי A8, יגואר XJ ומרצדס S קלאס - נמכרות במחירים הגבוה





בנוסף להגעת דגמי לקסוס לישראל, השנה הקרובה עתידה להביא כמה חידושים חשובים מבית טויוטה. הראשון הוא כניסתו של מנהל שיווק חדש לטויוטה ישראל. המדובר בדרור גורלניק (43), תל אביבי בעל השכלה כלכלית ששימש בתפקידים שונים אצל יבואני רכב ובחברות ליסינג. גורלניק מחליף בתפקיד את מיכה כרמון, שמונה למנכ"ל טויוטה. גורלניק אומר כי אין לו כוונה לבצע מהפכות ביבוא המותג, כי אם להמשיך במדיניות היבוא הנוכחית.



החידוש השני הוא השקתו בישראל של היילקס ויגו, הטנדר שמחליף את ההיילקס הוותיק. המדובר בכלי רכב מודרני ומעוצב יותר, שסובל ממנוע חלש ממתחריו, אבל גם נהנה ממחיר נוח מהם. אספקת הטנדרים החלה לפני כמה שבועות. הגרסאות המוצעות הן בעלות הנעה של 2X4 או 4X4. תיבה אוטומטית מוצעת עם גרסת ה-2X4.



שני החידושים הבאים צפויים להגיע עם פתיחת שנת המודל 2007, ב-1 במאי 2006. החידוש הראשון הוא היורשת של המכונית הקטנה, טויוטה יאריס. כמו קודמתה, גם המכונית החדשה תיוצר בצרפת עם מנוע בנפח 1.3 ליטר. העיצוב עודכן והוא כעת עגלגל ומודרני יותר.



החידוש השני הצפוי לקראת תחילת שנת המודל הוא המתחרה של טויוטה למיניוואן הקומפקטי, מאזדה 5. המדובר בכלי רכב שנקרא קורולה וורסו, המבוסס על המכונית המשפחתית של החברה ואשר מוצע עם מרכב של חמישה או שבעה מושבים. הקורולה וורסו אמור להגיע לישראל ממפעל ייצור בטורקיה. מחירו עדיין לא נקבע, ואולם אנשי יוניון מוטורס מנסים להכניסו לקבוצת הרישוי 4, כמו מאזדה 5, שמחירה 162 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully