וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אלרואי מביע אמון בקמ"ן: רכש מניות החברה ב-882 אלף שקל ולפי שער של 11.93 שקלים

עומר שרביט

28.9.2005 / 10:36

אלרואי מחזיק כיום בכ-73% מהחברה החולשת על מספר חברות בורסאיות, ביניהן ישאל, מנדלסון ולאחרונה גם רשת הדראגסטור ניו-פארם



חלק מהפעילים בשוק ההון מדברים לעתים על דיסקאונט במניה, אך מוכרים אותה לאחר מכן. לעומתם, ישנם בעלי עניין שמדברים פחות ומביעים אמון דרך הכיס. נוחי דנקנר למשל, שרוכש באופן עקבי מניות בתקופה האחרונה, שייך לסוג השני.



יש בעלי שליטה שמוכנים להביע אמון גם אם הדבר כרוך בהליכה נגד הלכי הרוח בשוק - כך עשה למשל שלמה שמלצר בימים שלאחר ההודעה על הורדת המיסוי על הרכבים, שהפיל את מניית בשיעור חד.



דומה לו הוא בעל שליטה בחברת אחזקות אחרת - רוני אלרואי - שרכש אתמול מניות קמ"ן אחזקות בסכום של 882 אלף שקל, המהווה 0.5% מהחברה. אלרואי רכש את המניות לפי שער של 11.93 שקלים. המניה שעלתה ב-55% מתחילת השנה, פותחת הבוקר את המסחר במחיר גבוה ב-4 אגורות.



לאחר הרכישה, אלרואי מחזיק קצת יותר מ-73% מקמ"ן, שזמן לא רב אחרי שהשתלט עליה, כבר חולשת על מספר חברות בורסאיות. קמ"ן מחזיקה בשרשור בסולומון שוקי הון, שולטת ב, , אלכסנדרוביץ', שנפ והיד עוד נטוייה.



הרכישה הבולטת האחרונה של החברה, היתה ניו פארם - ישאל רכשה 45% מרשת הדראגסטור תמורת 45 מיליון שקל ונטילת הלוואת בעלים בסך של 42 מיליון שקל. לאחרונה נפוצו ידיעות לפיהן יש מגעים לצרף כשותפה בניו פארם את הרשת הקמעונאית .


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully