וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגמול ממשיכים לרכוש בתי מלון: הודיעו על קניית מלון גולדאר בנתניה תמורת 8 מיליון דולר

טל לוי

28.9.2005 / 11:53

רכישה זו של חברת הנדל"ן, מצטרפת לרכישת מלון סייסטה באילת בתחילת החודש ולרכישת מלון צל הרים באיזור ים המלח לפני כחודש וחצי



חברת הנדל"ן שבשליטת אייל יונה ואמנון ברזילי, הודיעה כי חתמה על הסכם מול חברת בית ישראל לרכישת בית המלון גולדאר בנתניה תמורת 8 מיליון דולר בתוספת מע"מ. הכסף ישמש לפרעון הלוואה לבנק ולסילוק המשכנתא הרובצת על המלון. עוד נקבע כי במידה שיופר הסכם המכר, תיזכה גמול לפיצוי בגובה 10% משווי ההסכם.



מלון גולדאר ממוקם סמוך לטיילת בנתניה והוא משתרע על פני 8,900 מ"ר וכולל 150 חדרים. התמורה שולמה ממקורותיה העצמיים של גמול, אולם החברה מתכוונת להסדיר מימון חיצוני שיחליף חלק ממימון עצמי זה. לגמול הוקנתה הזכות לבטל את העסקה במקרה שיתברר כי לשם העברת הזכויות במלון נדרש תשלום חוב בסכום העולה על 50,000 דולר, בגין היטל השבחה. בחברה מתכוונים לשפץ את המלון במטרה להמשיך להפעילו, אולם טרם הוחלט באיזה היקף.



בגמול הוחלט ללכת בכיוון של תחום המלונאות. בתחילת החודש הודיעה החברה כי תשקיע 2 מיליון דולר ברכישת מלון סייסטה (לשעבר מיראז') באילת. המלון נרכש עם חוב של 8.5 מיליון דולר ולפיכך, משקף המחיר ששילמה גמול, שווי של 10.5 מיליון דולר. שבועיים לפני כן, רכשה גמול גם את מלון צל הרים באיזור ים המלח תמורת 15.5 מיליון שקל, אותו תשפץ החברה בעלות של 3 מיליון דולר.



מנכ"ל גמול, אורי שליו, אישר בעבר את כוונת החברה לפעול בתחום בתי המלון. בהודעתה מתחילת החודש, נכתב כי "החברה בוחנת מספר עסקות נוספות לרכישת בתי מלון".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully