וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר שמיר נכנס ונוחי דנקנר יוצא: גנדן מכרה בספטמבר מניות מלח ב-73 מיליון שקל

עומר שרביט

28.9.2005 / 13:44

אתמול מכרה גנדן 2.5% ממלח תמורת 22.4 מיליון שקל; העסקות נעשו אתמול לפי שער של כ-22.65 שקלים; בתקופה האחרונה רכשו דנקנר ואחותו מניות אי.די.בי בעשרות מיליוני שקלים



נוחי דנקנר אינו נוהג לדבר על דיסקאונט או על שווי עודף בחברות בורסאיות. דיבורים כאלו שמורים לאנליסטים ולשאר בעלי עניין ואילו את דעתו על מחירי המניות, דנקנר מביע דרך הכיס. כמו כולם, דנקנר ראה כיצד מניית המריאה מתחילת השנה בכ-43%, לעומת עלייה של 28% במניית בנק ה, בו מחזיקה מלח 7%.



הדחיפה האחרונה למניית מלח היתה כניסתה של להשקעה בחברה ביולי, שהביאה לעלייה נוספת של 4%. בעקבות כך, גנדן הולדינגס, בעלת השליטה ב, מכרה אתמול מניות תעשיות מלח בהיקף של כ-22.4 מיליון שקל. המניות נמכרו לפי שער ממוצע של כ-22.65 שקלים בשלוש עסקות שונות.



בסך הכל, גנדן מימשה כמעט 2.5% מהחברה של משפחת דנקנר, וירדה מתחת ל-9% בחברה. בכך, נוחי מצטרף להלכי הרוח בקרב שאר בני משפחתו, שגם הם מימשו מניות מלח בהיקפים גדולים בתקופה האחרונה. בתחילת החודש מכר נוחי מניות מלח ב-51 מיליון שקל, לפי שער גבוה מהמכירה של אתמול - 23.5 שקלים.



במקביל, הוא קנה לאחרונה מחברת טאו מניות אי.די.בי בסכום של 50 מיליון שקל. לפני כשבוע, אחותו, שלי ברגמן, הפכה לבעלת עניין באי.די.בי פיתוח, בעקבות רכישת מניות שביצעה בהיקף של 5.1 מיליון שקל.



לצד נוחי ואחותו המחזיקים ב-60% מגנדן, שותף בחברה גם צורי דבוש המחזיק בה 1.8%. יצויין, כי מאיר שמיר שרכש בתחילת יולי 29% מתעשיות מלח לפי שווי של 182 מיליון דולר, הרוויח מאז "על הנייר" כ-9% על השקעתו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully