וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינווייב של אי.סי.איי ורדווין מקבוצת רד חתמו על הסכם OEM; רדווין תהנה מהפרישה הבינ"ל של אינווייב

גתית פנקס

25.6.2001 / 13:00

אבי רהב, סמנכ"ל השיווק של אינווייב: "רדווין מספקת לנו פתרון תקשורת אלחוטית רחבת פס המיועד לתחום העסקי של ארגונים קטנים-בינוניים, ומשלימה את היצע המוצרים שלנו"

שתי חברות ישראליות המתמחות בתקשורת אלחוטית רחבת פס - אינווייב, חטיבה של אי.סי.איי טלקום ורדווין מקבוצת רד - חתמו על הסכם OEM לחמש שנים.

היתרון בו תזכה אינווייב הוא הטכנולוגיה של רדווין, המספקת פיתרון גם לתחום העסקי של ארגונים קטנים-בינוניים, ששם אין לאינווייב מוצר. מנגד, רדווין תזכה בפרישה הבינלאומית של אינווייב שכיום יש לה נוכחות בלמעלה מ-45 מדינות בעולם והתקנות של כ-450 אלף קווים.

גם היכולות של הקמת פרויקטים בהיקפים גדולים מאוד שיש לאינווייב, תאפשר לרדווין להרחיב את ערוצי השיווק שלה ואת פרישתה הבינלאומית. המוצרים ישווקו תחת שם המוצר של אינווייב. לרדווין, שהוקמה בסוף שנת 1997, עדיין אין לקוחות משמעותיים, אולם היא מדווחת כי סיימה מספר ניסויי שדה ברחבי העולם וכי היא תיכנס בחודשים הקרובים לשלב של התקנות.

"זו עסקה של Win-Win", מסביר אבי רהב, סמנכ"ל השיווק של אינווייב, "רדווין השלימה עבורנו את היצע המוצרים, ואנחנו סיפקנו לה את מערך השיווק והמכירות שלנו". לדבריו, בינתיים אין לקוחות שמקבלים את מוצרי רדווין במסגרת ה-OEM, "אולם יש פעילות שמתבצעת בכיוון זה".

קיצור תהליכי החדירה של רדווין לשוק

המערכת שתשולב במסגרת הסכם ה-OEM היא WinAir - המאפשרת גישה אלחוטית רחבת פס ( BWA), בתדרים של 3.5 ג'יגה-הרץ תוך אספקת שירותים מתקדמים של טלפוניה ונתונים. המערכת מבוססת על טכנולוגיית W-CDMA, המשמשת גם את מערכות הדור השלישי של הסלולר. המערכת עובדת בקונפיגורציה של Point-to-Multipoint.

"במציאות כיום בשוק התקשורת הבינלאומי יש חשיבות רבה לשיתוף פעולה עסקי בין שתי חברות מהסוג שלנו", מסביר שרון שר, מנכ"ל רדווין. "פתיחת ערוצי שיווק לרדווין, המבוססת על לקוחותיה הקיימים של אינווויב, תקצר משמעותית את תהליכי החדירה שלנו לשוק", הוסיף.

אינווויב מתמחה במערכות ובפתרונות בתחום טכנולוגיית הגישה האלחוטית - FWA -Fixed Wireless Access. מערכות החברה, הנקראות MultiGain Wireless, משמשות כפיתרון ליישום רשת הגישה לקישור הלקוחות של מפעילי התקשורת לשירותים שונים, כולל דיבור נתונים וקישור לאינטרנט. המערכת מתבססת על קשר רדיו כתחליף לקווי נחושת על מנת לחבר מנויי טלפון לחברות המספקות שירותי טלפוניה ותקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully