וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה חודשי מאסר בפועל לעופר גלזר

צבי הראל

29.9.2005 / 9:33

ביהמ"ש גזר על בעלה של המיליארדרית שרי אריסון גם קנס בסך 10,000 שקל; כמו כן, הוא חויב לשלם פיצוי של 15 אלף שקל לכל אחת משתי המתלוננת; השופטת העניקה לגלזר ארכת עיכוב ביצוע לעונש של 45 יום



בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) שישה חודשי מאסר בפועל על עופר גלזר, בעלה של המיליארדרית שרי אריסון, שהורשע בשתי עבירות של מעשה מגונה ובשתי עבירות של הטרדה מינית. השופטת זיוה הדסי-הרמן גזרה על גלזר, בן 45, קנס של 10,000 אלף שקל וכן חייבה אותו לפצות את כל אחת משתי המתלוננות ב-15 אלף שקל. השופטת העניקה לגלזר ארכת עיכוב ביצוע לעונש של 45 יום כדי שיוכל להגיש ערעור.



השופטת כתבה על הנאשם, כי "התנהגותו כלפי שתי המתלוננות היא בעלת דפוס התנהגות דומה. ניתן למצוא בהתנהגותו כלפי השתיים קווי דמיון רבים". בטיעונים לעונש אמרה השבוע התובעת עו"ד הדס פורר-גפני, כי הטלת עונש קל על הנאשם עלולה לשדר לציבור מסר כפול, לפיו המעשים אסורים אולם הם אינם נוראים. עם זאת ציינה התובעת, כי העבירות של הנאשם לא ברף העליון של חומרתם: אין מדובר בקטינות ולא היו נגיעות באיברי מין מתחת לבגדים.



הסניגור, עו"ד יהושע רזניק הדגיש כי הכלל במקרים כאלה שאין גוזרים מאסר בפועל על נאשמים. לדעת הסניגור, די להסתפק ובמאסר על תנאי ובפיצוי המתלוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully