וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלעדיות של סינרון הסתיימה: לומניס חתמה על הסכם לשנתיים עם רשת המרפאות אמריקן לייזר

שירלי יום-טוב

29.9.2005 / 10:57

סינרון הודיעה לפני שבועיים על הסכם ב-6 מיליון דולר עם אמריקן לייזר; כעת מודיעה לומניס כי היא נבחרה להיות ספק שני לצידה של סינרון; הערכות: ההסכם יתרום כמה מיליוני דולרים



חברת לומניס שיחררה אמש לאתר האינטרנט שלה הודעה משמעותית בדבר חתימת הסכם עם רשת מרפאות הקוסמטיקה האמריקאית, אמריקן לייזר. לומניס ציינה בהודעה, שטרם הופצה לתקשורת, כי חתמה על הסכם לתקופה של שנתיים עם אמריקן לייזר סנטרס (ALC). בחברה סירבו להתייחס להיקף הכספי של חוזה זה, אולם ההערכה היא כי מדובר בהכנסות מובטחות של מיליוני דולרים בודדים.



הודעה זו מכיוונה של לומניס מעניינת, לא רק בשל פוטנציאל ההכנסות עבור החברה. אמריקן לייזר נהגה עד כה לרכוש באופן בלעדי ציוד מהמתחרה הגדולה של לומניס, סינרון הישראלית. לומניס הופכת כעת לספקית שנייה של אמריקן לייזר, לצידה של סינרון.



ההודעה מעניינת גם מכיוון שרק לפני כשבועיים הודיעה סינרון על הסכם בשווי 6 מיליון דולר, למכירת ציוד לאמריקן לייזר סנטרס. סינרון פירטה בהודעתה את מהות ההסכם, ולפיו אמריקן לייזר תרכוש 100 מערכות הכוללות את מכשיר הוולה סמות', הנועד להחלקת צלוליטיס, ואת מכשיר האורורה להסרת שיער. סינרון ציינה כי תספק את המכשירים תוך חצי שנה.



ללומניס היה בשנים האחרונות הסכם עם הרשת האמריקאית Advanced Laser Clinics, אך זו נרכשה באחרונה על ידי רשת אמריקן לייזר. הרכישה העלתה השערות בענף, לפיהן לומניס תידחק הצידה ואמריקן לייזר תרכוש מעתה ציוד של סינרון גם עבור רשת המרפאות שנרכשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully