וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הין מתחזק על רקע ציפיות כי הבנק המרכזי של יפאן יעלה את הריבית

TheMarker

29.9.2005 / 14:41

היורו מתחזק על רקע מגעים בין מנהיגי שתי המפלגות הגדולות בגרמניה המצמצמים את אי-הוודאות הפוליטית; הדולר נסחר בירידה של 0.2% מול היורו ל-1.2056 דולר ליורו



הין התחזק היום על רקע ציפיות כי הבנק המרכזי של יפאן ישנה את מדיניות הריבית האפסית שלו, לאחר שנגיד הבנק המרכזי של יפאן, טושיהיקו פוקוי, אמר כי הבנק עשוי להפסיק להזרים כספים לכלכלה היפאנית החל מאפריל. פוקוי צופה כי האינפלציה ביפאן תואץ. זו הפעם הראשונה שנציג הבנק המרכזי של יפאן מציג לוח זמנים לסיום מדיניות הריבית האפסית. הריבית ביפאן קרובה לאפס מאז 2001 על מנת להתגבר על יותר מ-7 שנות דפלציה.



הין התחזק ב-0.2% מול הדולר ונסחר ב-112.85 ין לדולר. מול היורו התחזק הין ב0.05% ל-136.0617 ין ליורו. הדולר נחלש מול היורו ב-0.2% ונסחר ב-1.2056 דולרים ליורו.



היורו מתחזק מעט היום על רקע מגעים בין הקאנצלר הגרמני, גרהרד שרדר, לבין מנהיגת מפלגת הנוצרים הדמוקרטים, אנגלה מרקל, שזכתה לרוב לא-גדול בבחירות. ברית בין מנהיגי שתי המפלגות הגדולות בגרמניה עשויה להרגיע את אי-הוודאות ששוררת בשוק הגרמני ובמדינה בכלל. מאז תחילת המגעים בין שתי המפלגות בשבוע שעבר ירד היורו ב-1.6% לעומת הדולר, מחשש כי אי-הסכמה תמנע מהמנצח להרכיב ממשלה יציבה ולהביא לרפורמות כלכליות משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully