וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ממשיכה לדשדש

עומרי כהן

29.9.2005 / 18:44

צורן עולה ב-2.8% בתגובה להמלצת "קנייה" ממרימן. און טראק עולה ב-1.5% על רקע חוזה במיליוני דולרים

בוול סטריט ממשיכים המדדים המובילים לדשדש ונסחרים בדומה לרמות הסגירה מאמש. מדד נאסד"ק עולה ב-0.1% ומדד דאו ג'ונס נותר ללא שינוי. בקרב הישראליות עולה ליפמן ב-2.5% לאחר נפילה של 36% בתוך פחות משלושה שבועות. צורן מוסיפה 2.8% על רקע המלצת "קנייה" ואילו און טראק עולה ב-1.5% בעזרת חוזה במיליוני דולרים.

סקירת טרום מסחר


מחר יסתיים הרבעון השלישי של 2005, ובוול סטריט צפויים בימים הקרובים המשקיעים, להמתין בדריכות לרמזים, לתחזיות ולהערכות שונות בנוגע לתוצאות הכספיות שהשיגו החברות. אזהרות רווח ראשונות כבר נשמעו בשוק, אולם בתחילת השבוע הבא עשויות להצטרף אליהן גם הרגעות רווח רבות.

מתחילת השבוע מדשדש שוק המניות האמריקאי, ומדדי המניות רושמים תנועות מינוריות בלבד, כשברקע נותרים מחירי הנפט גבוהים למדי ומתקשים לרדת מרמה של 63 דולר לחבית. אתמול דווח בארה"ב על ירידה גדולה מהצפוי במלאי הנפט הגולמי בארה"ב, אולם במקביל נרשמה עלייה מפתיעה במלאי הבנזין. היום עולה מחירה של חבית נפט ב-31 סנט ל-66.66 דולר.

בקרב המניות הישראליות, תנסה ליפמן להתאושש מנפילה של 22% שרשמה אמש, בתגובה לאזהרת רווח ל-2005. נפילה זו השלימה צניחה של 36% שרשמה המניה תוך פחות משלושה שבועות, ואשר הורידה את ליפמן לשווי של 545 מיליון דולר בלבד.

און טראק דיווחה, כי תספק למדינה באסיה תעודות מעבר אלקטרוניות במסגרת מיזם משותף עם הממשלה המקומית. היקף החוזה נאמד במיליוני דולרים.

לומניס חתמה על הסכם דו-שנתי לאספקת מכשור רפואי לטיפולים אסתטיים, לרשת המכונים הרפואיים - אמריקן לייזר סנטרס (ALC). ההערכות בשוק מדברות על הכנסות במיליוני דולרים בודדים ללומניס מהחוזה החדש. עד כה, שימשה סינרון כספקית בלעדית של ציוד בתחום זה לאמריקן לייזר סנטרס.

אמדוקס השלימה את יישום מערכת הבילינג שלה אצל חברת וודאפון הונגריה. המערכת מיועדת לתמוך ב-2 מיליון המנויים של חברת הסלולר ההונגרית. בנוסף, בחרה האחרונה בפתרון חלקי של אמדוקס לניהול קשרי לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully