וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה במיליוני דולרים לאון טראק; תקים מיזם שינפיק תעודות מעבר אלקטרוניות למדינה באסיה

עומרי כהן

29.9.2005 / 16:46

המיזם יוקם במשותף עם ממשלה אסיאתית ויתחיל בייצור מסחרי של הכרטיס בתוך כתשעה חודשים; נשיא ומנכ"ל און טראק, עודד בשן: זוהי אחת התוכניות המתקדמות ביותר בתחום התעודות האלקטרוניות



חברת דיווחה היום, כי תשתף פעולה עם ממשלה באסיה בהקמת מיזם משותף לייצור ומכירה של תעודות מעבר אלקטרוניות, שיונפקו לאזרחי אותה מדינה. המיזם המשותף כבר אושר על ידי רשויות הממשל במדינה, וצפוי להתחיל בייצור מסחרי של הכרטיס בתוך כתשעה חודשים. גורמים בשוק העריכו כי זוהי עסקה משמעותית לאון טראק וצפויה לתרום לה הכנסות במיליוני דולרים.



נשיא ומנכ"ל און טראק, עודד בשן, ציין בהודעת החברה כי פרויקט תעודת המעבר למדינה האסיאתית, הוא אחת מהתוכניות המתקדמות ביותר בתחום מסמכי המעבר האלקטרוניים.



השוק העולמי של כרטיסי זיהוי אלקטרוניים חכמים הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. הממשלה הסינית כבר הודיעה על כוונתה להנפיק כמעט 900 מיליון תעודות זהות חכמות עבור אזרחיה עד פתיחת אולימפיאדת בייג'ין בקיץ 2008. הממשל האמריקאי מתכנן להנפיק לאזרחי ארה"ב כ-50 מיליון דרכונים חכמים, ומדינות נוספות צפויות ללכת בעקבות שתי מעצמות העל ולאמץ את טכנולוגיות הזיהוי החדשות.



בכרטיסים אלו מוטבע שבב, שכולל את פרטיו האישיים של נושא התעודה, כגון תמונה, טביעת אצבע וכל פרט אחר שיכול לסייע בזיהויו. בנוסף לכרטיסי הזיהוי, מתמחה און טראק גם בפיתוח כרטיסי תשלום ללא מגע ומערכות תשלום אוטומטיות לתחנות דלק.



את המחצית הראשונה של 2005 סיימה און טראק עם גידול של 45% בהכנסות ל-14.4 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. במקביל, צימצמה החברה את ההפסד הנקי ב-18% ל-4.7 מיליון דולר (54 סנט למניה).



אתמול נסחרה מניית און טראק במחיר של 11.7 דולר, המשקף לחברה שווי של 107 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully