וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלי ישי בפגישה עם ראש הממשלה: אם ייענו דרישותיה של ש"ס, נתמוך בתקציב מהאופוזיציה

מזל מועלם

29.9.2005 / 18:51

שרון וישי סיכמו להיפגש בקרוב עם אולמרט כדי לדון בשינויים בתקציב; שרון אמר לישי כי יש חלון הזדמנויות לשיתוף פעולה; רה"מ נפגש גם עם נציגי יהדות התורה ועם ח"כ נודלמן מהאיחוד הלאומי



מאת מזל מועלם ושירות "הארץ"



ראש הממשלה, אריאל שרון, פתח היום בסבב שיחות פוליטיות לקראת פתיחת מושב החורף של הכנסת. שרון נפגש בצהריים עם יו"ר ש"ס, ח"כ אלי ישי, והשניים דנו באופן ההצבעה של ש"ס על תקציב המדינה. ישי, שדרש שינוי מהותי בקצבאות, אמר כי אם ייענו דרישותיה של ש"ס, היא תתמוך בתקציב מהאופוזיציה.



בפגישה הוחלט כי המגעים יימשכו וסוכם על פגישה משולשת בימים הקרובים - שרון, ישי וממלא מקום שר האוצר, אהוד אולמרט - בה יידונו שינויים בתקציב שייאפשרו את תמיכת ש"ס. כמו כן סוכם על פתיחת ערוץ מסודר בין אולמרט לש"ס.



ישי הבהיר כי הוא לא יהיה שותף לכלכלת בחירות ול"ספינים". שרון הבהיר לישי כי הוא בהחלט מבין את המצוקות והצרכים של ש"ס, ודיבר על חלון הזדמניות לשיתוף פעולה.



ההערכה במערכת הפוליטית היא כי שרון מעוניין בהתקרבות לש"ס כדי לצרפה לקואליציה עתידית. ביטאון ש"ס "מיום ליום", פירסם היו כי שרון מעוניין לצרף את המפלגה לקואליציה, לאחר שהושלם ביצוע תכנית ההתנתקות. עם זאת, ישי אמר הבוקר לגל"צ כי זה איננו זמן נכון להצטרף לממשלה. "אני לא רואה מקום להיכנס לממשלה למספר חודשים. אני לא רואה מקום לעשות תפנית משמעותית בכל המדיניות הקשה וההרסנית של הממשלה", אמר.



מוקדם יותר נפגש שרון אם נציגי יהדות התורה, הח"כים משה גפני ואברהם רביץ. רה"מ נפגש הבוקר גם עם ח"כ מיכאל נודלמן (האיחוד הלאומי) והודה לו על תמיכתו העקבית. לדברי נודלמן, השניים דנו בהמשך שיתוף הפעולה במושב החורף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully