וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התמ"ס אישר השקעה של 33.5 מ' ד' במפעל היי-טקס מקבוצת תפרון

גולן פרידנפלד

25.6.2001 / 16:13

מתוך סכום זה צפוי משרד התעשייה והמסחר לתמוך בפועל במפעל בסכום של 8.5 מיליון דולר

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והמסחר אישרה 12 תוכניות השקעה בהיקף כולל של 46.2 מיליון דולר, שאמורים ליצור כ-500 מקומות עבודה חדשים. 33.5 מיליון דולר מתוך סכום זה אושר כהשקעה במפעל היי-טקס מקבוצת תפרון .

על פי חוק עידוד השקעות הון, המדינה תומכת למעשה רק בכ-24% מתוך סכום ההשקעה הכולל, ובמקרה הספציפי של מפעל היי-טקס, שעוסק בייצור הלבשה תחתונה וממוקם בגליל, עדיין מדובר בסכום לא מבוטל של 8.5 מיליון דולר.

מתפרון נמסר כי מרבית ההשקעה במפעל, שמעסיק כ-1,200 עובדים, כבר נעשתה והאישור הוא למעשה בדיעבד. מחזור המכירות של היי-טקס בשנת 2000 הסתכם בכ-70 מיליון דולר, כולן בחו"ל בעיקר לארה"ב.

בהוד השרון אושרה הרחבת מפעל סיבריג' לייצור מוצרי גישה לרשתות תקשורת בהיקף השקעה כולל של 3.8 מיליון דולר. במגדל תפן אושרה הקמת מבנה תעשייה להשכרה על ידי חברת יד רם מובילים ונכסים בהיקף השקעה כולל של 1.8 מיליון דולר.

ביקנעם עילית אושרה השקעה להקמתו של מפעל ר. מטל מכלולים לזיווד אלקטרוני בהיקף כולל של 1.7 מיליון דולר. בתל אביב אושרה הרחבת מפעל עין העיט קונטרול סופטוור לייצור תוכנה לניהול מערכות לאבטחת מידע בהיקף השקעה כולל של 1.7 מיליון דולר.

עוד אושרו השקעות בקריית שמונה, מגדל העמק ושדרות, שהיקף ההשקעה הכולל בהם עומד על כ-3.3 מיליון דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully