וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיטי של לונדון כבר פותחים את בקבוקי השמפניה: הבונוסים השנה צפויים לגדול בעשרות אחוזים

סוכנויות הידיעות

2.10.2005 / 10:51

רבע ממשתתפי סקר שערכה חברת הייעוץ מורגן מקינלי, העריך כי הבונוסים של הסוחרים השנה יהיו כפולים מאלו של שנת 2004; כך דיווח "אובזרוור"



הבונוסים של הסוחרים בסיטי של לונדון צפויים, לפי ההערכות, לעלות השנה באופן חד לעומת 2004. כך דיווח העיתון הבריטי "אובזרוור".



אחד מכל ארבעה בנקאים ומומחים שהשתתפו בסקר שערכה חברת הייעוץ בתחום גיוס העובדים מורגן מקינלי, העריך כי הבונוסים השנה צפויים להיות כפולים מאלו של שנת 2004.



בנק ההשקעות גולדמן סאקס למשל, הגדיל ב-30% את הסכום שהקצה לתשלום בונוסים לעובדים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, כוח העבודה של הבנק גדל ב-6% בלבד השנה. 22,000 עובדי הבנק צפויים לקבל בממוצע בונוס של 420 אלף דולר, אם כי הכוכבים-סוחרים הגדולים עשויים לקבל בונוסים של מיליוני דולרים.



שון ספרינגר, מנכ"ל חברת איתור הבכירים נפייר סקוט (Napier Scott) העריך כי הבונוסים שיקבלו כמה מהבכירים המוכשרים ביותר בסיטי עשויים לגדול השנה ב-50%. עם זאת, העריך ספרינגר כי אין ממש בדיווחים בזמן האחרון, לפיהם אחד מבכירי גולדמן צפוי לקבל בונוס בסך 30 מיליון דולר.



בחודש שעבר דיווחו העיתונים בבריטניה כי עד 3,000 עובדים בסיטי של לונדון צפויים לקבל השנה בונוסים של לפחות מיליון ליש"ט (1.8 מיליון דולר).



עם זאת, למרות הבונוסים הגבוהים שצפויים הסוחרים בסיטי לשלשל לכיסם השנה, נראה כי הבונוסים שלהם יתגמדו מול אלו של מנהלי קרנות גידור.



סקר שערך המגזין "אינסטיטושונל אינווסטר" העלה כי 25 המנהלים הבכירים של קרנות גידור הרוויחו בממוצע בשנה שעברה 145 מיליון ליש"ט (251 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully