וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל.י.מ.ס זכתה בשני חוזים מרשויות הבריאות של ארה"ב בהיקף כולל של 1.2 מיליון דולר

טל לוי

2.10.2005 / 11:56

סמנכ"ל הכספים: "אנו פועלים מול הרשות למניעת מחלות זיהומיות של ארה"ב וב-15 מדינות מתוך כ-20 שיצאו למכרזי הצטיידות"; זוהי הזכייה התשיעית של החברה מול רשויות הבריאות בארה"ב בשנה האחרונה



, העוסקת בפיתוח ובשיווק מערכות תוכנה לניהול מידע במעבדות, הודיעה כי קיבלה (באמצעות חברה בת בבעלותה המלאה), שתי הזמנות נוספות מרשויות בריאות ציבור בארה"ב, בהיקף כולל של כ-1.2 מיליון דולר, כאשר אחת מן ההזמנות - בהיקף של כ-300 אלפי דולר - הינה במסגרת עסקת המשך לפרויקט קיים.



מועד תחילת העבודה הינו מיידי והיא צפויה להזרים לחברה 550 אלף דולר מייד לאחר אספקת הרשיונות. יתרת הכסף תשולם בהתאם לקצב אספקת שירותי ההטמעה ועם השלמתן של אבני דרך שנקבעו מראש, ואשר הזמן להשלמתן מוערך בכ-12 חודשים.



ל.י.מ.ס, ש-80% מפעילותה מרוכזת בצפון אמריקה, מספקת רשיונות לשימוש בתוכנה המנהלת את המידע המצטבר במעבדות: החל מתכנון ואיסוף הדגימה וכלה בניתוח התוצאות והסקת המסקנות. סמנכ"ל הכספים של החברה, חיים פרידמן, מציין כי לאיכות מתן התוצאה יש חשיבות קריטית, שכן משמעותה יכולה להיות למשל ניתוק אספקת מים לתושבים או הסרת מוצר לא תקין מהמדפים.



פרידמן מסביר כי מערך הבריאות בארה"ב בנוי משלוש שכבות: הראשונה, ברמה הפדרלית הפועלת באמצעות הרשות למניעת מחלות זיהומיות; השנייה, היא משרד הבריאות של כל מדינה בארה"ב המפעיל מעבדות הפועלות לאיתור זיהומים, כמו סארס ומחלות נוספות, ומפעיל גם שלוחה הפועלת בתחום הביו-טרור, כמו איתור אנטרקס בארה"ב לפני כשנתיים - זהו הדרג מולו נחתמו העסקות הנוכחיות. הרמה השלישית היא מעבדות הפועלות בערים או במחוזות ועוסקת בעיקר בבקרת איכות על מי שתייה.



"אנו פועלים מול הרשות למניעת מחלות זיהומיות של ארה"ב (CDC) ואנו פועלים ב-15 מדינות מתוך כעשרים מדינות שיצאו למכרזי הצטיידות", אומר פרידמן. "באחרונה התחלנו בפעילות גם מול המעבדות הקטנות, כאשר הזכייה במכרזים מול הרשות הפדרלית מעלה את החשיפה של הלקוחות למוצרי החברה ומספקת מעין אסמכתא לציוד שלנו". פרדימן מציין כי זכיות אלה פותחות פתח לפעילות אפשרית בתחום המעבדות הפרטיות, כמו ניסויים קליניים.



מתחילת השנה דיווחה ל.י.מ.ס על זכיות בתשעה מכרזים מטעם רשויות בריאות הציבור בארה"ב והיא מתמודדת על מכרזים נוספים בתחום זה. עוד צוין בהודעת שהוציאה החברה לבורסה, כי שתי העסקות דומות במהותן ובהיקפן לעסקות הקודמות בתחום ומכאן ששיעור הרווחיות התפעולית שינבע מהן, יהיה דומה לשיעור הרווחיות הממוצעת של החברה, שעמד ברבעון השני של 2005 על 33%.



ל.י.מ.ס נמצאת בתנופת צמיחה: מנייתה זינקה מתחילת השנה ב-145% לשווי שוק של 276 מיליון שקל. בתום הרבעון הראשון של 2004 הודיעה החברה כי היא צופה גידול של כ-50% במכירות בשנת 2005. ואולם, לפני כחודשיים, עידכנה החברה את התחזיות, וכעת היא צופה גידול של יותר מ-65% במכירות בשנת 2005, לעומת השנה הקודמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully