וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת הגישה היום לבית הדין לעבודה את כתב התשובה לתביעתו של שנער; מבקשת להורות על "סילוק התביעה על הסף"

בועז גריילסמר

2.10.2005 / 11:50

בגוף הבקשה כותבים עורכי הדין של הזכיינית ממשרד נחום פינברג ושות': "היכן הסתתרו הערכים, תום הלב וההגינות של שנער, כאשר דרש את חלופיהם בכסף?"; קשת מתכוונת להגיש תביעה נגדית



זכיינית ערוץ 2 קשת הגישה היום לבית הדין לעבודה בתל אביב את כתב התשובה לתביעתו של נשיאה המודח, אורי שנער. הדיון הראשון בתביעה נקבע ל-3 בנובמבר בפני השופטת הראשית של בית הדין, עליה פוגל. קשת מבקשת מפוגל להורות על "סילוקה על הסף של התביעה". כמו כן מסרה קשת כי בכוונתה להגיש תביעה נגדית נגד שנער.

בגוף הבקשה כותבים עורכי הדין של קשת, ממשרד נחום פינברג ושות', כי "לא בכדי בחר שנער עצמו לתאר את התובענה שהגיש כ'מחזה' ולקרוא לנפשות הפועלות בו 'שחקנים'. שנער הפליג למחוזות רחוקים ו'מחזהו' הבדיוני מנותק בעליל מהמציאות.



"שנער, המתחסד לטעון כי המניע אותו הוא אחריותו כלפי מועצת הרשות השנייה וכלפי הציבור כולו, וכי ערכי המוסר וההגינות שהוא מייצג - הוא זה אשר במגעים עימו נוקב בתג המחיר של כל אלו: סכומי עתק אשר אם היה מקבלם לא היתה תביעה זו, שכולה 'עקרונות ואידאלים', באה לעולם", נכתב בפניית עורכי הדין של קשת לבית המשפט. "היכן הסתתר המוסר הציבורי של שנער כאשר המליץ על פיטורי המנכ"ל? היכן הסתתרו הערכים, תום הלב וההגינות של שנער, כאשר דרש את חלופיהם בכסף?"



עורכי הדין מוסיפים כי "יש לשנער, כביכול, תכונות מוסריות נעלות - הן מוסר פרטי והן מוסר ציבורי. על פי התובענה, מתיימר מאבקו של שנר להיות מאבק עקרוני שתכליתו כביכול הגנה על ערכים של 'רעות' 'הגינות' ו'נאמנות'. אולם בפועל, בפנינו תובענה של מטרתה קבלת סכומי עתק מקשת שלא כדין. שנער הפסיק להתייצב לעבודה על דעת עצמו ובאופן חד צדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully