וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: אכזבה מסקר הביטחון העסקי ביפאן הובילה את טוקיו לירידה של 0.4%; הדולר בשיא של 16 חודשים מול הין

עפרה שלו

3.10.2005 / 10:56

ירידות בחברות הנפט על רקע הירידה במחיר הנפט הגולמי; תאילנד איבדה 0.9% על רקע חששות כי האינפלציה בספטמבר הגיעה לשיא של 7 שנים; בורסת אינדונזיה עלתה ב-0.8%



בורסות אסיה נסגרו במגמה מעורבת, עם נטייה לירידות שערים. אכזבה מסקר הביטחון העסקי ביפאן הכבידה על הניקיי בטוקיו, שנסגר בירידה של 0.4%; ההאנג סנג בהונג קונג ירד ב-0.1%; הסטרייטס טיימס בסינגפור רשם עלייה של 0.04%. בורסות שנגחאי ושנזן היו סגורות לרגל חג. מדד ה-SET בתאילנד ירד ב-0.9%, על רקע חששות כי הממשלה תדווח כי האינפלציה בספטמבר הגיעה לשיא של 7 שנים. בורסת אינדונזיה עלתה ב-0.8%.



הטנקן, מדד של ביטחון עסקי בקרב חברות יפאניות, צמח בשלושת החודשים שהסתיימו בספטמבר, אולם שיעור הצמיחה היה נמוך מהתחזיות. הסקר הראה גם כי החברות הגדולות ביפאן מתכננות גידול של 9.3% בהשקעות ההון עד סוף שנת הכספים במארס.



הדולר עלה לשיא של 16 חודשים מול הין, על רקע האכזבה מסקר הביטחון העסקי ביפאן, וציפיות כי הבנק הפדרלי יעלה שוב את הריבית. הדולר עלה ל-113.99 ין לדולר - הרמה הגבוהה ביותר מאז מאי 2004. ביום שישי נסחר הדולר ב-113.50 ין לדולר.



מדד קפיטל אינטרנשונל אסיה-פסיפיק של מורגן סטנלי ירד ב-0.5%, בהובלת יצרניות הנפט, שרשמו ירידות בעקבות הירידה במחיר הנפט הגולמי. החוזים על הנפט הגולמי בניו יורק ירדו ביום שישי ב-0.8% למחיר של 66.24 דולר לחבית. פטרוצ'יינה, חברת הנפט הגדולה בסין, ירדה ב-0.8% בבורסת הונג קונג. Cnooc איבדה 1.8%. ווסייד פטרוליאום, יצרנית הנפט השנייה בגודלה באוסטרליה, ירדה ב-1.3%.



חברת הפיננסים מיצובישי ירדה ב-4.7%. מיצוי טראסט הולדינגס, הבנק השביעי בגודלו ביפאן, ירד ב-1.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully