וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל תקשורת מעונינת להימחק מהנאסד"ק באמצאות רכישת מניות עצמית; מציעה פרמיה של 42% על המחיר בשוק

עומרי כהן

3.10.2005 / 16:10

אראל מתכוונת להציע לבעלי המניות 1.5 דולרים עבור כל אחת ממניותיה; לאחר ההצעה תהפוך אראל לחברה בבעלותו המלאה של בעל השליטה קלייטון מת'ייל, אשר גם יספק את המימון לכך



חברת אראל תקשורת ותוכנה, המתמחה בפיתוח תוכנות לעריכת שיחות ועידה בווידיאו ברשת האינטרנט, מעונינת למחוק את מניותיה מהמסחר בנאסד"ק. אראל דיווחה היום, כי יחד עם בעלת המניות הגדולה שלה, חברת Cetus Corp מאוהיו של קלייטון מת'ייל, היא מתכננת הצעת רכש עצמית ליתרת מניותיה שבידי הציבור.



אראל מתכוונת להציע לבעלי המניות 1.5 דולרים עבור כל אחת ממניותיה. מחיר זה משקף פרמיה של 41.5% על מחיר המניה בנאסד"ק, אשר עמד בסוף השבוע שעבר על 1.06 דולרים. את המימון להצעת הרכש העצמית תקבל אראל מ-Cetus Corp ולאחר השלמתה יישאר מת'ייל בעל המניות היחידי של אראל.



באראל ציינו היום, כי ועדת הביקורת של דירקטוריון החברה כבר אישרה את ההצעה, אולם זו עדיין זקוקה לאישורם של הדירקטוריון ושל אסיפת בעלי המניות. בנוסף, נדרשת ההצעה לקבל את אישור בית המשפט הישראלי וכן את האישורים הרגולטוריים המתאימים, כך שעדיין אין ודאות לגבי השלמתה של העסקה.



את המחצית הראשונה של 2005 סיימה אראל עם צניחה של 34% בהכנסות ל-1.8 מיליון דולר, אולם גם עם ירידה של 14% בהפסדים ל-1.7 מיליון דולר (13 סנט למניה). את הרבעון השני סיימה החברה כשבקופתה מזומנים בהיקף של 2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully