וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארל אייקאן מצהיר על כוונותיו לזנוח את הגישה הנחמדה ולהגביר את הלחץ להעלאת מחיר מניית טיים וורנר

עפרה שלו

3.10.2005 / 16:05

המשתלט הסדרתי אמר ל"טיים" כי מנכ"ל טיים וורנר מכר את חטיבת וורנר מיוזיק במחיר נמוך מדי לפני שנתיים, וחיכה זמן רב מדי עד שהפך את AOL לפורטל חינמי



המשקיע קארל אייקאן מנסח מכתב, אותו הוא מתכוון לפרסם בשבוע הבא, המפרט את תוכניותיו להעלאת מחיר המניה של טיים וורנר, כך דיווח המגזין "טיים". על תוכניות אלה דיבר אייקאן לראשונה באוגוסט.



"טיים", חטיבה של ענקית המדיה טיים וורנר, אמר כי אייקאן מתכוון להוריד את הכפפות, לזנוח את הגישה הנחמדה ולהגביר את הלחץ שהוא מפעיל על טיים וורנר (סימול TWX), שמנייתה נעצרה בשער של כ-18 דולר. בסוף 1999 נסחרה המניה ב-94 דולר.



אייקאן אמר כי מנכ"ל טיים וורנר, ריצ'רד פרסונס, מכר את חטיבת וורנר מיוזיק במחיר נמוך מדי לפני שנתיים, וחיכה זמן רב מדי עד שהפך את AOL לפורטל חינמי. אייקאן טוען כי טיים וורנר היא אחת מחברות התוכן הטובות בעולם, אך המניות שלה אינן משקפות זאת תחת הנהגתו של פרסונס.



אייקאן, הידוע בכינוי "המשתלט הסדרתי" (על חברות), אמר באוגוסט כי הוא מעוניין להקים קבוצת משקיעים בראשותו שתוביל לפיצול (ספין אוף) מלא של חטיבת הכבלים של טיים וורנר, ואולי של חטיבות ההוצאה לאור.



לפי דיווח ה"ניו יורק טיימס", אייקאן שלח את אנשיו "לרחרח" בקרב מנהלי קרנות גידור ומשקיעים גדולים בטיים וורנר. אייקאן מעוניין ליצור קבוצה גדולה מספיק אשר תוכל ללחוץ על דירקטוריון החברה לבצע ספין אוף לטיים וורנר כייבל, ואולי לכמה חטיבות נוספות.



פרסונס, המנכ"ל, מנסה מאז מינויו למנכ"ל ב-2003 להחזיר את אמון המשקיעים והעובדים בחברה, אשר נפגע לאחר שנרכשה ב-2001 בידי AOL. החברה נרכשה בתמורה למניות אינטרנט מנופחות של AOL, אשר בעת פיצוץ הבועה פגעו קשות בשווי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully