וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיבייס מכרה לחברת בוריס אפ.איקס האמריקאית את קו המוצרים לעריכת וידיאו דיגיטלי

עומרי כהן

3.10.2005 / 18:19

אופטיבייס: קו המוצרים לא נמנע על עסקי הליבה ואינו מהווה מנוע צמיחה עתידי; תזכה לתמלוגים של עד 2 מיליון דולר ותמשיך לייצר את המעגלים למוצרים; תתמקד בתחום ה-IPTV



חברת אופטיבייס, המתמחה בפיתוח פתרונות וידיאו דיגיטליים מתקדמים, מכרה את קו המוצרים לעריכת וידיאו דיגיטלי שלה, לחברת בוריס אפ.איקס (Boris FX) האמריקאית. באופטיבייס ציינו, כי קו המוצרים שנמכר אינו נמנה על עסקי הליבה של החברה ואינו מהווה מנוע צמיחה עתידי עבורה.



ההסכם בין שתי החברות מעניק לאופטיבייס תמלוגים של עד 2 מיליון דולר בגין ההכנסות שתרשום בוריס אפ.איקס ממכירת המוצרים. כמו כן, תמשיך אופטיבייס לייצר את המעגלים לקו מוצרים שנמכר לחברת בוריס אפ.איקס, הפועלת בתחום של פיתוח אפקטים לווידיאו ולעריכת סרטים.



עוזי ברייר, המנכ"ל הנוכחי של אופטיבייס, סימן בעבר את תחום ה-IPTV (העברת שידורי טלוויזיה ברשת האינטרנט באמצאות סיבים אופטיים) ויישומיו השונים כליבת הפעילות של החברה. תחום זה אמור להוות בעתיד את מנוע הצמיחה העיקרי של אופטיבייס.



בהודעה לתקשורת ציין ברייר, כי תחום ה-IPTV מראה סימני צמיחה וכי החברה מתמקדת ומשפרת כל הזמן את יכולותיה בתחום. בקשר לעסקה, הוסיף ברייר כי את תוצאותיה יראו תוך מספר רבעונים וכי היא תאפשר לאופטיבייס להתמקד ולפנות את מירב המשאבים לפיתוח תחום ה-IPTV ויישומיו.



מניית אופטיבייס מרכזת היום מחזור נמוך של 1,200 מניות ורושמת ירידה של 3% למחיר של 4.9 דולרים, המשקף לחברה מהרצליה שווי של 64 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully