וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה צפויה להודיע כי בחרה ב-EarthLink לספק גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר ברחבי העיר

TheMarker

4.10.2005 / 10:21

סן פרנסיסקו קיבלה 24 הצעות ממגוון של חברות אינטרנט וטלקום המעוניינות לצייד את העיר לפס רחב אלחוטי; דיווח "וול סטריט ג'ורנל"



פילדלפיה צפויה להודיע היום כי בחרה בארתלינק (EarthLink) לספק גישה לאינטרנט מהיר אלחוטי ברחבי העיר, דיווח "וול סטריט ג'ורנל" לפי נציג העיר. לפי העיתון, השירות המהיר בפילדלפיה יהיה זמין בחינם בפארקים ובמקומות ציבוריים אחרים. כדי לקבל פס רחב אלחוטי בבית, משפחות בעלות הכנסה נמוכה בעיר ישלמו 10 דולר לחודש, ואילו כל משקי הבית האחרים ישלמו 20 דולר לחודש.



לפי העיתון, פילדלפיה צימצמה מוקדם יותר את אפשרויותיה לקבל את הישרות מארתלינק או מהיולט-פאקארד. ארתלינק נבחרה מאחר שהיא תחלוק הכנסות עם וויירלס פילדלפיה, ארגון ללא מטרות רווח העובד לקידום גישה לפס רחב בפילדלפיה, אמרה לעיתון דיאנה נף, דוברת מטעם העיר.



בנפרד, הג'ורנל דיווח כי סן פרנסיסקו קיבלה 24 הצעות ממגוון של חברות אינטרנט וטלקום המעוניינות לצייד את העיר לפס רחב אלחוטי. גוגל הציעה לספק שירות פס רחב אלחוטי בחינם בסן פרנסיסקו. חברות אחרות אשר הגישו הצעות כוללות את ארתלינק; Feeva, סטארט אפ מסן פרנסיסקו לפס רחב אלחוטי; ואת חברת הטלקום סינגולר וויירלס. העיר לא חשפה פרטים בנוגע להצעות של החברות האחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully