וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל עשויה להשיק בשבוע הבא גירסה חדשה של נגן ה-iPod המאפשרת צפייה בסרטי וידיאו

TheMarker

5.10.2005 / 15:48

החברה שלחה לכתבים הזמנות לאירוע שבה נכתב רק: "עוד דבר אחד"; המנכ"ל ג'ובס נוהג להקדים לחשיפת מוצרים חדשים בנאומיו את הביטוי "אה, ועוד דבר אחד..."



יצרנית המחשבים אפל (סימול AAPL) הזמינה כתבים לאירוע מיוחד שיתקיים בשבוע הבא, ועוררה בכך גל שמועות באינטרנט, לפיו החברה צפויה להשיק באירוע גירסה חדשה של נגן ה-iPod המאפשרת צפייה בסרטי וידיאו.



ההזמנה לאירוע, אשר יתקיים יום רביעי הבא, ה-12 באוקטובר, לא כללה ולו רמז קטן למהות האירוע, ונכתב בה רק: "עוד דבר אחד..." (One more thing...).



מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, נוטה באירועים ובכנסים שבהם הוא משתתף בשנים האחרונות, לשמור את חשיפתם של המוצרים המלהיבים ביותר לסופם של נאומיו, ונוהג ולהקדים לכך את הביטוי, "אה, ועוד דבר אחד...".



באתר האינטרנט אפל-אינסיידר (AppleInsider), המפעיל פורומים של חובבי מוצרי החברה, הועלו הערכות כי האירוע בשבוע הבא צפוי להיות לציון השקתו של נגן הוידיאו iPod.



אפל סירבה למסור פרטים על האירוע המתוכנן.



העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח ביולי כי לאחר שכבשה בסערה את שוק נגני המוזיקה הנישאים הדיגיטליים בעזרת ה-iPod, בוחנת אפל אפשרות של כניסה לתחום נגני הווידיאו הנישאים. העיתון דיווח עוד באותה עת כי אפל מנהלת שיחות עם גורמים בענף המדיה בנוגע לאפשרות של מכירת קובצי וידיאו באתר iTunes. הסרטים יופעלו על גבי גרסה חדשה של נגן ה-iPod שתאפשר הקרנת סרטי וידיאו, וצפויה להיחשף בספטמבר, דיווח הג'ורנל ביולי.



שוק נגני הווידיאו הניידים לא נהנה מאותה הצלחה לה זכה שוק נגני המוזיקה הניידים. כמה חברות, ובהן סמסונג, קריאייטיב טכנולוג'יס וארקוס, השיקו נגני וידיאו בעלי כוננים קשיחים, שאליהם ניתן להוריד סרטי וידיאו מהמחשב האישי.



ה-iPod הוצג על ידי אפל לפני כשלוש שנים, ותוך זמן קצר לא רק שכבש את מעמד נגן המדיה הפופולרי ביותר, אלא אף הפך לאייקון תרבותי ולישועתה של אפל. בצירוף שירות iTunes, שהחברה השכילה לגייס אליו את כל חברות התקליטים הגדולות, סייע iPod להפוך את פניה של אפל מחברה המייצרת מחשבים לנישת שוק קטנה למעצמת עיצוב וסגנון חיים בזעיר-אנפין.



אפל, אשר מכרה יותר מ-6 מיליון נגני iPod במהלך הרבעון האחרון אשר היו אחראים לכשליש מהכנסות החברה, מחזיקה ב-75% משוק נגני המוסיקה הדיגיטליים, לפי נתוני חברת מחקר השווקים NPD גרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully