וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל החליטה להמשיך לשלם ליחצ"נים חיצוניים גם אחרי ההתנתקות

איילה צורף

6.10.2005 / 8:48

משטרת ישראל האריכה את החוזה של משרד יחסי הציבור שלמור-שרף, אשר שימש משרד יחסי הציבור שלה לאורך השנה כולה - כך נודע ל-TheMarker



מאת איילה צורף ורוני זינגר



משטרת ישראל החליטה להאריך את החוזה של משרד יחסי הציבור שלמור-שרף, אשר שימש משרד יחסי הציבור שלה לאורך השנה כולה - כך נודע ל-TheMarker. זאת, בניגוד לתוכניותה המקוריות, במסגרתה היה אמור המטה הבכיר של המשטרה להיעזר בשלמור-שרף רק בתקופת ימי ההתנתקות. ככל הנראה, ההתחככות של דוברי המשטרה, מערך קטן למדי שאינו מונה שוטרים רבים, עם מערך הדוברות המשומן והמבוסס של דובר צה"ל בעת ההתנתקות, הציתה במשטרה את השאיפה להקים מערך גדול של דוברות משל עצמה. כתוצאה מכך הוקמה ועדה מיוחדת במטה הארצי של המשטרה, אשר תבחן את מערך הדוברות. אחת ההצעות שבוחנת הוועדה בימים אלה היא להעמיד בראש יחידת הדוברות שעתידה לקום קצין או קצינה בדרגה של תת-ניצב, אשר מתחתיו יהיו דוברי המשטרה שונים.



אחת המטרות שאמור מערך הדוברות החדש להתמודד איתן היא תדמיתו של השוטר. במטה הארצי מוטרדים מהסקרים המבוצעים שמצביעים פעם אחר פעם על תדמיתו הירודה של השוטר בעיני הציבור. לשנה הקרובה הציב מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי כיעד את שיפור השירות לאזרח, ובכלל זה גם שיפור תדמיתו של השוטר, וגם כאן אמור יועץ התדמית החיצוני שנשכר לסייע. "לא פעם יכול יועץ תדמיתי חיצוני לומר לנו דברים שאנחנו כאנשי משטרה כלל לא רואים", אמרו על כך מקורות במשטרה.



בתשובה לשאלה על הצורך בתשלום ליועץ תדמית חיצוני, אמרו מקורות במשטרה כי אינם מבינים מדוע "עושים עניין" משכירתו של יועץ תדמיתי חיצוני. לטענתם, זה שנים נהוגה התקשרות מערך הדוברות המשטרתית עם יועצים חיצוניים שכאלה, הנבחרים במכרז ואשר תפקידם לייעץ ולסייע בכל הקשור לתדמית המשטרה.



לגבי העניין התקציבי לא נמסר מהמשטרה כמה בדיוק יקבל היועץ החיצוני תמורת שירותיו, אך נטען כי מדובר ב"סכומים לא רציניים". במשטרה אמרו כי גם מוסדות מדינה אחרים מסתייעים ביועצי תדמית חיצוניים.



בשלמור-שרף ינסו למנף את המומנטום החיובי בתדמית שנוצרה למשטרה בימי ההתנתקות, על מנת להשליך ממנה גם לפעילות השוטפת של המשטרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully