וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הבלוגים Weblogs נרכש על ידי חטיבת אמריקה אונליין של טיים וורנר תמורת 25 מיליון דולר

רויטרס

6.10.2005 / 11:22

וובלוגס מקבץ 80 בלוגים בנושאי נישה ונהנה מהכנסות יציבות מפרסום; ג'ייסון קלקאניס, מנכ"ל וובלוגס מצא מודל עסקי אטרקטיווי למפרסמים המאפשר לבלוגרים לקבל תשלום



חטיבת אמריקה אונליין (AOL) של ענקית המדיה טיים וורנר (סימול TWX), הסכימה לרכוש את רשת הבלוגים .Weblogs Inc תמורת 25 מיליון דולר. כך לדברי מקור המקורב לעסקה, שהוסיף כי AOL עשויה להודיע על הרכישה כבר היום. דובר אמריקה אונליין לא מסר תגובתו. גם בכירי וובלוגס לא היו זמינים לתגובה.



וובלוגס - www.weblogsinc.com - מרכז בלוגים (יומני רשת) המתמקדים בנושאי נישה הנעים ממזון לגאדג'טים. האתר מקבץ כ-80 אתרים הנתמכים על ידי פרסומות, ביניהם אוטובלוג, בלוגינגבייב ואנגאדג'ט - הפופולרי ביותר בוובלוגס. אנגאדג'ט מדורג גם כבלוג השלישי בפופולריות שלו, במונחים של קישורים מאתרים אחרים, כך לפי אתר מדידת התעבורה באינטרנט Technocrati.com.



לדברי דייויד סיפרי, מנכ"ל טכנוקרטי, ג'ייסון קלקאניס, מנכ"ל וובלוגס מצא מודל עסקי אטרקטיווי למפרסמים המאפשר לבלוגרים לקבל תשלום. "הוא עשה עבודה מצויינת של יצירת רשת נושאים מעניינים עבור מפרסמים - מתינוקות, דרך גאדג'טים ועד למוצרי יוקרה", אומר סיפרי. קלקאניס כיהן באופן בלתי רשמי כראש עיריית סיליקון אלי - מקבץ חברות אינטרנט שהוקמו במנהטן בניו יורק במחצית השנייה של שנות ה-90'.



העניין של אמריקה אונליין בוובלוגס נובע מהזדמנויות הפרסום ש-80 האתרים עשויים להוסיף לרשת נכסי האינטרנט הקיימים של AOL. החברה מעוניינת להגדיל את הכנסותיה מפרסום מקוון, על רקע הירידה במספר מנויי שירות האינטרנט בחיוג אותו היא מציעה. על הרכישה דיווח לראשונה בלוג בנושאי מדיה בשם PaidContent.org.



וובלוגס הוא אחד הנסיונות המוצלחים לקשור יחדיו רשת בלוגים נפרדים על מנת למשוך זרם יציב של מפרסמים והכנסות לתחום הבלוגים. רשת בלוגים מתחרה היא גוקר מדיה (GawkerMedia) של היזם הניו יורקי ניק דנטון. הרשת של גוקר מתמקדת במספר קטן יותר של בלוגים, הנוטים יותר לכיוון הרכילותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully