וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רציו תגייס היום עד 3 מיליון שקל בשתי אופציות במקביל לקידוח "גד 1" שבמסגרת קידוח מד אשדוד

טל לוי

6.10.2005 / 11:20

כלל פיננסים הבטיחה גיוס של 100 אלף שקל; האופציה הראשונה מצויה כבר בתוך הכסף ואילו האופציה השנייה תלויה בתוצאות הקידוח



חיפושי נפט תגייס היום עד 3 מיליון שקל באמצעות שתי סדרות של כתבי אופציה. זאת, במקביל לקידוח הגז גד 1, המתבצע כיום במסגרת קידוח מד אשדוד.



האופציות מוצעות בחבילות שמחירן ינוע בין מחיר מינימלי של 10 שקלים (המשקפים גיוס של 100 אלף שקל) לבין מחיר מקסימלי של 300 שקל לחבילת אופציות (המשקף גיוס של 3 מיליון שקל).



כלל פיננסים חיתום התחייבה לתת חיתום להנפקה ולהבטיח גיוס של לפחות 100 אלף שקלים, אם לא יגיע ביקוש לכך מידי הציבור.



כתבי האופציה נקבעו לתקופה קצרה: הסדרה הראשונה (7) נקבעה לחודש ותוספת המימוש של האופציה היא בת 5 אגורות. אם האופציה תמומש היא תזרים לקופת החברה 5 מיליון שקל.



מחיר האופציה הוא אגורה ויחד עם תוספת מימוש של 5 אגורות מדובר בחבילה של 6 אגורות. יש לציין כי מניית רציו נסחרת בשעה זו לפי מחיר של 7.2 אגורות כך שהאופציה הראשונה נמצאת "בתוך הכסף".



כתבי האופציה בסדרה השנייה (8) נקבעו לתקופה של חודשיים ותוספת המימוש שלה היא בת 10 אגורות ואם האופציה תמומש היא תזרים לקופת החברה סכום נאה של 20 מיליון שקל. אופציה זו עדיין אינה בתוך הכסף ושווייה צמוד לתוצאות הקידוח גד האמור.



קידוח גד 1 מיועד למציאת גז והוא מכוון לעומק של 2,600 מטר ומתוקצב ב-16.5 מיליון דולר. לאחר שהאסדה Southern Cross הגיעה לאזור, מצוי הקידוח בעיצומו. לרציו, הפועלת מ-93', אינטרס בשתי חזקות: מד אשדוד ומד יבנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully