וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון וינטרוב, רוני יצחקי ורונן פלד מבקשים למחוק גם את בראק הולדינגס בלי פרמיה על מחירה בשוק

נתן שבע

6.10.2005 / 13:47

לפני כשנה וחצי מחקו השלושה את החברה הבת בראק השקעות; מניית החברה הספיקה לזנק ב-20% בחודש האחרון תוך מחזורי מסחר נמוכים וללא כל הודעה מצידה של החברה



כשנה וחצי לאחר שנמחקה בראק קפיטל השקעות, מבקשים היום בעלי השליטה למחוק גם את החברה האם בראק קפיטל הולדינגס. החברה שנמצאת בשליטת שמעון וינטרוב, רוני יצחקי ורונן פלד, הודיעה היום כי בעלי העניין בה יפרסמו הצעת רכש מלאה היום או ביום ראשון הקרוב למניות החברה, לפי המחיר שבו פתחה את המסחר 25.09 שקל למניה.



מניית החברה הספיקה לזנק ב-20% בחודש האחרון תוך מחזורי מסחר נמוכים וללא כל הודעה מצידה של החברה. על מנת למחוק מהמסחר הבורסה את החברה שנסחרת לפי שווי של 229 מיליון שקל זקוקים בעלי העניין להיענות של כ-21% מכלל ההחזקות של הציבור.



בארק הולדינגס עוסק בעיקר ברכישה, באחזקה, בניהול ובפיתוח נדל"ן מניב ויזמי, בעיקר במנהטן ובמיאמי שבארה"ב. את הרבעון השני של השנה סיימה עם הפסד נקי של 11 מיליון שקל, שסוגר שנה וחצי של הפסדים בסך 30 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של 11 מיליון שקל ב-2002. אפשר שהפסד זה מטעה במקצת, משום שעיקר ההפסדים נרשמו ממחיקת השקעות בתחום ההון סיכון. הונה העצמי של החברה הסתכם שקל בסוף 2004 ב-53 מיליון.



הפעילות היזמית של החברה בארה"ב טומנת בחובה בוננזה מסוימת. לפי דו"ח מעלות מלפני כשלושה חודשים, במרבית הנכסים המניבים של החברה טמונה השבחה עתידית הכרוכה במרכיב מסוים של יזמות, עם אפשרות של אקזיט בנכסים אלו.



בין הפרויקטים היזמיים ניתן למנות מספר פרויקטים מרכזיים. במיאמי אפשר להזכיר את פרויקט AXIS
(22.4%) לפיתוח שני בניינים רבי קומות בהיקף 718 יחידות דיור. ההיקף הכולל של הפרויקט הוא 250 מיליון דולר, כאשר רק 20% מהתמורה הופקדה על ידי הרוכשים למרות ש-98% מסך החוזים כבר הובטחו.



לחברה בניין משרדים בדאון טאון מנהטן (14.8%) שהוסב לבניין דירות. הבניין אוכלס במהלך הרבעון השני ועד חודש יולי רק מחציתו הושכר. מבנה נוסף במיאמי הוא הריוורסייד (20.8%), מבנה שנרכש על ידי החברה ב-2004 ומיועד להיות מוסב ממבנה להשכרה למבנה המאפשר מכירת דירות.



מעלות מציינת עוד כי היא מעריכה את רווחיות החברה כטובה מהממוצע ולהערכתה שיעורי הרווחיות של החברה גבוהים בפרויקטים שיזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully