וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוורגרין השקיעה 17 מיליון דולר בסבב גיוס ההון שערכה eAsic; הצטרפה למשקיע האגדי וינוד קושלה

עודד חרמוני

6.10.2005 / 14:00

החברה הוקמה על ידי צבי אורבך, מייסד צ'יפ אקספקס ומנוהלת על ידי ישראלים; החברה גייסה הון בעבר מקרן קליינר פרקינס



חברת הסטארט אפ האמריקאית שנוסדה על ידי ישראלים - eAsic, המפתחת שבבי ASIC מתוכנתים - השלימה היום סבב גיוס הון נוסף בהיקף של 17 מיליון דולר.



את הגיוס הובילו שני משקיעים חדשים בחברה - קרן הון הסיכון הישראלית אוורגרין וקרן הון
הסיכון קרשנדו, וכן השתתפו בגיוס המשקיעים הקודמים, בהם קרן הון הסיכון המצליחה בעולם - קליינר פרקינס, והשותף שלה וינוד קושלה, שהוא חבר בדירקטוריון של eAsic.



בראיון ל-TheMarker לפני כשנה, התנבא וינוד קושלה, שותף בקרן הון הסיכון הידועה בעולם קליינר פרקינס, כי חברת הסטארט אפ האמריקאית שהוקמה על ידי ישראלים, eAsic, תהיה חברה ששווה מיליארדי דולרים בתוך שנים ספורות. עד לסבב גיוס ההון הנוכחי, השקיעו קליינר פרקינס וקושלה בעצמו כ12.5 מיליון דולר בחברה.



eAsic, שהיא יצרנית שבבים יעודיים לחברות האלקטרוניקה והתקשורת, היא אמנם חברה אמריקאית, אך היא הוקמה ב-1999 על ידי חבורת ישראלים בעמק הסיליקון, בראשם צבי אורבך, מייסד חברת צ'יפ אקפרס. קשה שלא להרגיש ישראלי בחברה, ובקרוב מתכוונת החברה לפתוח מרכז פיתוח בישראל. מתוך 40 העובדים בחברה, 33 הם עובדי פיתוח ברומניה וכמעט כל היתר הם ישראלים.



החברה פיתחה טכנולוגיה המיועדת להוריד את עלויות הייצור של שבבים מסוג ASIC באמצעות ייצור אלטרנטיווי לסוג זה של שבבים, המשמש קשת רחבה של מכשירים אלקטרוניים ומחשבים. הפיתוח של שבבי ASIC התייקר מאוד בשנים האחרונות והחברה החדשה מייצרת שבבים דומים בעלות הנמוכה עד פי 20 מהייצור הרגיל של ASIC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully