וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסווקס קיבלה אישור לבצע ניסוי ראשון בבני אדם בחיסון נגד שפעת דרך האף במקום באמצעות זריקה

טל לוי

6.10.2005 / 15:43

עוד נודע כי קרן פונטיפקס של יו"ר טבע אלי הורביץ תשקיע בנסווקס כ-700 אלף דולר; נסווקס פועלת בחממה הטכנולוגית מיטב שבה מחזיקה חברת ביומדיקס



ביומדיקס, המחזיקה ב-67% ממניות החממה הטכנולוגית מיטב, דיווחה כי חברת נסווקס הפועלת בחממה ועוסקת בפיתוח טכנולוגיה למתן חיסונים דרך האף, הודיעה כי קיבלה את האישורים המתאימים לבצע ניסוי ראשון בבני אדם לבדיקת טכנולוגיה למתן חיסון לשפעת בתרסיס דרך האף.



מטרת הניסוי לבדוק את יעילות החיסון ואת תופעות הלוואי הנגרמות ממתן דרך האף בהשוואה לשיטה המסורתית שבה ניתן החיסון באמצעות זריקה. הניסוי יתבצע בחודש הקרוב בבית החולים הדסה עין כרם.



עוד הודיעה נסווקס כי חתמה על הסכם השקעה בסך מיליון דולר עם חברת ההשקעות פונטיפקס שבבעלות אלי הורביץ. פונטיפקס תשקיע בנסווקס 700 אלף דולר ובעלי המניות ישקיעו עוד 300 אלף דולר. לאחר ההשקעה תחזיק חממת מיטב ב-42% ממניות נסווקס. הגיוס לנסווקס בוצע לפי שווי חברה של כ-7 מיליון דולר.



נסווקס מפתחת טכנולוגיה שתאפשר מתן חיסונים דרך האף במקום באמצעות הזרקה כפי שנהוג היום. מהחברה נמסר כי שוק החיסונים העולמי מוערך בכ-17 מיליארד דולר וצפוי לשלש את עצמו ב-5 השנים הקרובות.



ביומדיקס נשלטת בידי זאב ברונפלד (18%) ובידי קרן פונטיפקס (16.5%) של יו"ר טבע, אלי הורביץ, והיא נסחרת לפי שווי של 110 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully