וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד חברת התוכנה פיפלסופט מבקש להקים לעצמו אחוזת פאר גדולה יותר מבתיהם של ביל גייטס ומייקל דל ביחד

סוכנויות הידיעות

6.10.2005 / 21:21

שטח ביתו החדש של דייב דאפילד, שהרוויח כ-800 מיליון דולר ממכירת מניותיו בחברה, יהיה גדול מהבית הלבן, דיווח העיתון "קונטרה קוסטה טיימס"



דייב דאפילד, מייסד חברת התוכנה פיפלסופט שנרכשה בשנה שעברה על ידי אורקל, מבקש להקים לעצמו אחוזה מפוארת בקליפורניה, שתהיה גדולה יותר מבתיהם של ביל גייטס ומייקל דל ביחד. כך דיווח העיתון "קונטרה קוסטה טיימס".



דאפילד, שהרוויח 800 מיליון דולר ממכירות מניותיו בפיפלסופט בתחילת השנה לפי מסמכים שהגיש לרשות ני"ע בארה"ב (SEC), מעוניין להקים בית של שלוש קומות בשטח כולל של 6,690 מטרים רבועים.



האחוזה המתוכננת תהיה בעלת שטח גדול יותר ממשכנו של נשיא ארה"ב, הבית הלבן (5,100 מטרים רבועים) ומכנסיית נוטרה דאם בפאריס (5,950 מטרים רבועים).



שטח האחוזה המתוכננת יהיה גדול בהרבה מבתיהם של אילי טכנולוגיה אמריקאים אחרים. כך, למשל, ביל גייטס - האיש העשיר בעולם - מתגורר בבית בשטח של 3,710 מטרים רבועים, בעוד שביתו של מייקל דל, מייסד יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם שנושאת את שמו, משתרע על שטח של 3,070 מטרים רבועים. ביתו של סטיב ג'ובס, מייסד חברת המחשבים אפל, הוא צנוע יחסית ומשתרע על פני שטח של 1,580 מטרים רבועים.



בנוסף לכך הוא מתכוון להקים מבנים נוספים באחוזה בשטח של 2,320 מטרים רבועים, בהם אורוות סוסים, בריכת שחייה וחניון תת-קרקעי ל-20 כלי רכב. עלות הקמת האחוזה לא נמסר.



פיפלסופט נרכשה בשנה שעברה על ידי מתחרתה אורקל תמורת 10.3 מיליארד דולר, לאחר מאבק מר שניהלה במשך 18 חודשים, שכלל סדרה של הצעות רכש עוינות שנדחו בזו אחר זו על ידי פיפלסופט. דאפילד התפטר מתפקידו כמנכ"ל פיפלסופט זמן קצר לפני רכישתה על ידי אורקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully