וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WR המברכט: אם סיסטמס צפויה להכות ברבעון השלישי את התחזיות; האנליסטים צופים הכנסות של 117 מיליון דולר

עומרי כהן

7.10.2005 / 19:50

בית ההשקעות ממליץ לנצל את הירידה הדו יומית - של 9.5% - לצורך צבירת מניות נוספת; חזר על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 34 דולר; המניה עולה ב-1.5% ל-28.9 דולר



מניית אם סיסטמס השלימה ביום שלישי האחרון זינוק של כ-65% מתחילת יולי למחיר שיא של חמש שנים - 31.4 דולר. אולם ביומיים שלאחר מכן, איבדה כ-9.5% ל-28.4 דולר, לאחר שבנק ההשקעות סיטיגרופ חתך את המלצתו למניה ל"החזק", למרות שהעלה לה במקביל את מחיר היעד מ-33 ל-34 דולר.



על רקע ירידות היומיים האחרונים, יצא האנליסט דניאל אמיר מ-WR המברכט, להגנתה של המניה, וחזר על המלצת "קנייה" לאם סיסטמס עם מחיר יעד זהה לזה של סיטיגרופ: "אנו מאמנים שגל הירידות האחרונות במניה הסתיים וממליצים למשקיעים לנצל את ההזדמנות לצבירת מניות אם סיסטמס", כתב אמיר.



אמיר, אשר מחזיק מזה זמן בדעה חיובית על אם סיסטמס ועל ההשקעה במנייתה, ציין כי לדעתו צפויה החברה להכות ברבעון השלישי את תחזיות האנליסטים, אשר מצפים מהחברה בממוצע להכנסות של 117 מיליון דולר ולרווח של 26 סנט למניה (כ-10.7 מיליון דולר). "הבדיקות שערכנו מצביעות על רבעון חזק מהצפוי בעסקי הדיסק און קי (כונן USB נייד בגודל של מפתח)", כתב אמיר למשקיעים.



כמו כן, מעריך אמיר כי ברבעון הרביעי צפויה החברה ליהנות ממכירות חזקות של שבבי זיכרון לשוק הטלפונים הניידים (MDOC), בין השאר על רקע השקה קרובה של מכשירים חדשים מתוצרת מוטורולה ו-HTC, בהם מותקנים השבבים של אם סיסטמס.



כסיבה שלישית להמשך ההשקעה במניות החברה, מציין אמיר את החוסן שמציג לאחרונה שוק זיכרונות הפלאש בטכנולוגיית NAMD, ואשר מצביע לדעתו על האפשרות לירידת מחירים מוגבלת בלבד בשוק. "אנו מאמינים שהחברה יכולה להפתיע עם רווח גולמי של למעלה מ-25% מסך ההכנסות", הוא הוסיף.



מניית אם סיסטמס מתאוששת היום בעלייה של 1.5% למחיר של 28.85 דולר, המשקף לחברה שווי של 1.04 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully