וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי מדיה שנסחרת בבורסת AIM גייסה כמיליון ליש"ט מחברת השקעות גרמנית

אפרת נוימן

9.10.2005 / 7:46

החברה הגרמנית תחזיק לאחר השלמת הגיוס ב-4.8% ממניות החברה; במארס גייסה דורי מדיה 6 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור לפי מחיר מניה של 118 פני



חברת הטלנובלות דורי מדיה, הנסחרת בבורסת AIM בלונדון הודיעה בסוף השבוע על גיוס פרטי בהיקף של כמיליון ליש"ט (כ-1.8 מיליון דולר) מחברת ההשקעות הגרמנית BF Holding Kulmbach. החברה הגרמנית תחזיק לאחר השלמת הגיוס ב-4.8% ממניות החברה. במארס גייסה דורי מדיה 6 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור לפי מחיר מניה של 118 פני.



דורי מדיה תנפיק לחברה הגרמנית 924 אלף מניות לפי מחיר מניה של 110 פני, ב-25% יותר ממחיר המניה בפתיחת המסחר ביום שישי. אחרי קפיצה של 11% במחיר המניה ביום שישי נסחרת מניית דורי מדיה לפי מחיר של 97 פני, המשקף למשקיעים בהנפקה במארס תשואה שלילית של 17%.



מנכ"ל דורי מדיה נדב פלטי ציין בהודעת החברה כי הגיוס יאפשר לחזק את מעמדה של דורי מדיה בשוק הגרמני, האוסטרי והשווייצי ויקדם את המשך ההתרחבות באירופה.



דורי מדיה פועלת באמצעות ארבע מחלקות: הפקה של סדרות בארגנטינה ובישראל, הפצה של סדרות, ערוצי טלוויזיה (ויוה וויוה פלטינה) ומוצרים נלווים. את המחצית הראשונה של 2005 סיימה החברה עם רווח נקי סמלי של 140 אלף דולר עם הכנסות של 6.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully