וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעלת טיסות לישראל וממנה על ידי חברות תעופה נוספות תתרום לקידום התחרות בענף

זוהר בלומנקרנץ

9.10.2005 / 10:11

מסקנה זו כלולה בדו"ח רשות התעופה האזרחית, שפירסם היום משרד התחבורה; הגורמים העיקריים המקדמים תחרות בקווים לישראל הם טיסות סדירות לא ישירות וטיסות שכר ישירות



המשך יישום תהליך ליברליזציה הדרגתית, כחלק ממדיניות התעופה של ישראל, יתרום לקידום התחרות בענף התעופה - מסקנה זו כלולה בדו"ח רשות התעופה האזרחית, שפירסם היום משרד התחבורה, בנושא "התחרות במגזר ההובלה האווירית של נוסעים לישראל וממנה". את הדו"ח חיבר כלכלן רשות התעופה האזרחית, דני מורג.



גורם נוסף הוא הפעלת טיסות לישראל וממנה, על ידי חברות תעופה נוספות ובכלל זה חברות, שהפעילו בעבר טיסות סדירות לישראל וממנה. בין החברות מונה הדו"ח את חברות התעופה מדנמרק (ס.א.ס), מדרום אפריקה (ס.א.א), מהודו (אייר אינדיה), מדרום קוריאה (קוריאה אייר) ומסין (אייר צ'יינה). עוד עולה ממסקנות הדו"ח השנתי, כי יישום הסדרה כלכלית במסגרת מדיניות התעופה, אינו מונע קיום תחרות של ממש במגזר ההובלה האווירית של נוסעים לישראל וממנה, וכי הרוב המכריע של הנוסעים לישראל וממנה טס בקווים המזוהים כקווים תחרותיים.



הגורמים העיקריים המקדמים תחרות בקווים לישראל, על פי הדו"ח, הם: הובלת נוסעים בטיסות סדירות לא ישירות והובלת נוסעים בטיסות שכר ישירות במקביל לטיסות הסדירות הישירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully